0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

İçerik

 

  • İhracata Giriş
    • İhracat Yapma Kararı Verilirken Neleri Dikkate Almalıyız?
    • İhracat Stratejisini Nasıl Oluşturmalıyız?
  • Dış Ticarette Pazar Araştırması Nasıl Yapılır?
    • Dış Ticarette Pazar Araştırmasının Adımları
    • Amacın belirlenmesi,
    • Ürünlerin Sınıflandırılması,
    • Gerekli Verilerin Belirlenmesi, Toplanması ve Değerlendirilmesi
    • Masa Başı Araştırma
    • Alan Araştırması       
  • Pazar Analizleri ve Değerlendirmeleri Nasıl Yapılır?
    • Hedef Pazar Seçimi
    • Müşteri için Değer Yaratma
    • Hedef Pazara Yönelik Pazarlama Stratejilerinin Oluşturulması (4P)
    • Hedef Pazara Uygun Ürünün Belirlenmesi
    • Hedef Pazar Bölümüne Uygun Fiyat Teklifinin Hazırlanması
    • Hedef Pazar Bölümüne Uygun Dağıtım Kanalının Seçilmesi
    • Hedef Pazar Bölümüne Uygun Tanıtım ve Pazarlama Faaliyetleri
    • *Hedef Pazarın Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi
    • *Hedef Pazarlar için Fiyat Stratejisinin Oluşturulması
    • Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Faaliyetlerine İlişkin Destekler
  • Yurtdışı Pazarlarda Müşteri Bulma Teknikleri Nelerdir?
    • Yurtdışı Pazarlarda Müşteri-Tedarikçi Bulmada Kullanılan Ana Yöntemler
    • Yurtdışı Pazar Araştırmasında İnternetin Etkin Kullanımı, Yararlanılabilecek Siteler
    • Müşteri/Tedarikçi Tanıma Ve Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar, Rekabet Analizi
  • Örnek Uygulama ve Vaka Analizleri

Eğitmen

image
Emel ALTINBAŞ

Dış Ticaret Uzamanı

1982 yılında Samsun’un Alaçam ilçesinde doğmuş, ilk, orta ve lise öğrenimini orada tamamladıktan sonra Ege Üniversitesi İİBF fakültesi İŞLETME bölümünde eğitimine devam etmiştir. Lisans eğitimi boyunca hayali olduğu üzere özel bir dış ticaret firmasında çalışmaya başlamıştır. 13 yılı aşkın iş hayatı boyunca firmanın ithalat operasyon, lojistik, gümrük işlemlerinin organize edilmesi, satışı destekleyici ve geliştirici tüm organizasyonel çalışmaların yapılması, ilgili ekibin yönetilmesi, uzun vadeli stratejik planlar doğrultusunda dış pazarların araştırılması, yeni iş fırsatlarının yaratılması, mevcut dış tedarikçiler ile ilişkilerin geliştirilmesi, yeni ürün ve tedarikçi sağlanması konularında sorumluluk ve yetki sahibi olmuştur. Dış ticaret ile ilgili temel konularda yetkinliğini artırabilmek amacıyla 2009 yılında Anadolu Üniversitesi Dış ticaret uzmanlığı programını tamamlamıştır. 2017 yılında Yüksel Akademi işbirliği ile iş hayatı boyunca dış ticarete dair edindiği deneyimlerini eğitimler ve danışmanlık hizmetleri vererek paylaşmaktadır.

Eğitim Yeri

Zoom