İkna ve Müzakere Teknikleri
Proxima- Nalan TARIOĞLU
Müzakere, Hayatın İçinde İstediklerimizi Zorlamadan Ve Zorlanmadan Elde Edebilmemizi Sağlama Becerisidir.

Detaylar
Bu Programla Katılımcılar;
- Uyuşmazlık Ve Çatışmalarda Süreci Profesyonel Davranışla Ve Kazan/Kazan Yaklaşımıyla Yönetebilmeyi
- Çözüm Dili Geliştirebilmeyi
- Güç Savaşlarına Girmek Yerine, Prensipli Müzakere İlkeleriyle İlerlemeyi Öğrenecekler.
Eğitim İçeriği
- Müzakereye Yaklaşım
- Neden Müzakere Ediyoruz
- Müzakere Sürecinin Temel Unsurları
- Müzakerelerde Karşılaşılan Temel Sorunlar
- Harvard Müzakere Modeli (İlkeli Müzakere)
- Rekabetçi Müzakere / Bütünleştirici Müzakere
- İhtiyaca Odaklanmak
- Konular İle Kişileri Ayırmak
- Çözüm İçin Seçenekleri Artırmak
- Başarılı Müzakerecilerin Özellikleri
- Etkin Dinlemek
- Algıyı Yönetebilmek
- Stres Ve Öfkeyi Yönetebilmek
- Soru Sorma Becerileri
- Müzakereci Davranış Modelleri
- Analizci Müzakereci
- Barışçıl Müzakereci
- Popüler Müzakereci
- Güçlü Müzakereci
- Müzakareye Hazırlık Süreci
- Ön Müzakere Bilgilerinin Toplanması
- Kendi Müzakere Stratejilerini Belirlemek;
- Hedeflerin Saptanması
- Karşı Tarafa Sorulacak Soruların Hazırlanması
- İlk Teklif / Hedef Noktası / Direnç Noktası Belirlemek
- Taviz Stratejisine Karar Vermek
- Karşı Tarafın Analizi;
- Karşı Tarafın Gerçek İhtiyaçları
- Karşı Tarafı Etkileyebilecek Faktörler
- Karşı Tarafın Alt Sınırının, Açılış Pozisyonunu ve Direnç Noktasının Tahmin Edilmesi
- Batna Çalışması (Müzakere Edilmiş Anlaşmaya En İyi Seçenek)
- Anlaşma Yapma İhtiyacımız
- Alternatiflerimizin Belirlenmesi
- Karşı Tarafın Anlaşma Yapma İhtiyacı
- Alternatiflerin Tahmini
- Anlaşma Yapma İhtiyacımız
- Taviz Stratejileri
- Hiç Taviz Vermeme
- Daha Fazla Taviz Vermeme
- Yalnızca Çıkmazı Kıracak Tavizler Verme
- Küçük Tavizlerle Büyük Gerçekçi Beklentiler
- İlk Tavizi Vermek
- Müzakere Taktikleri
- Saldırgan Taktikler
- Güç Kullanma / Blöf Yapma / Son Tarihlerin Empoze Edilmesi
- Zorlayıcı Taktikler
- Anlaşma İçin Psikolojik Bağlılık Yaratma
- İlk Tavizi Yapma veya İlk Tavizden Kaçınma
- Müzakere Tonunu Ayarlamak
- Yıpratmak İçin Pazarlık
- Saldırgan Olmayan Taktikler
- İstek- Yanıt Taktiği
- Kazan-Kazan Teklifi
- Yatıştırıcı Taktikler
- Davranışsal Taktikler
- Sert Davranış / Yumuşak Davranış / Tarafsız Davranış
- İrrasyonel Taktikler
- Taktiklerin Kombinasyon
- Saldırgan Taktikler
- Müzakerede Beden Dili
- Beden Dili Duygu ve Düşünceleri Nasıl Açığa Vuruyor?
- Ellerimizi Kullanarak Karşı Tarafı Yanıltmak
- El Sıkışmada Güç Oyunları
- Dinleme, Değerlendirme, Eleştiri Jestleri
- Ayaklar ve Bacakların Verdiği Mesajlar
- Oturma Biçimlerinin Verdiği Mesajlar
- Gülümseme Neden Bulaşıcıdır?
- Sahte Gülümseme / Gerçek Gülümseme Farkı
- Beden Dili ile Yalanı Anlamak
Eğitmen
Nalan TARIOĞLU
Yönetici Danışmanı ve Eğitmen
İş hayatına 1991 yılında Alcatel Türkiye’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak başladı. 1994-1999 yılları arasında ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ görevini üstlendi. Alcatel Türkiye’de ki çalışma süresi boyunca tüm insan kaynakları sistemlerinin kurulma, geliştirme ve yönetim safhalarında yer aldı.
1999 yılında Sabancı-Philip Morris ortaklığı olan KraftSA’ya (Kraft Foods) geçti ve 2 yıl boyunca ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ görevini yürüttü.
2001 – 2009 yılları arasında Schneider Electric-Türkiye ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ pozisyonunu üstlenen Tarıoğlu 2009 yılında Proxima Eğitim ve Danışmanlık firmasını kurdu.
Nalan Tarıoğlu’nun uzmanlık alanları arasında;
Yönetim ve İnsan Kaynakları Danışmanlığı
o Aile Şirketlerine (yönetim kurulu) ve Şirket Üst yönetmine; Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma, Kurum Kültürü Yönetimi
Değişim projelerinde danışmanlık
o İnsan Kaynakları Sistemlerinin kurulması ve geliştirilmesi yer almaktadır.
Proxima bünyesinde yönetim danışmanlığı yaptığı kurumlar arasında; Domino’s Pizza, Seramiksan, Acıbadem Hastaneleri, Remax Emlak, Pizza Pizza, Unifree Duty Free, Altınhas Holding (Final Varlık), Teksel Tekstil, Alexion İlaç yer almaktadır.
Yönetim ve Performans Koçluğu
o ICF Koçluk sertifikasına sahip olan Tarıoğlu aynı zamanda üst düzey yönetici koçluğu ve performans koçluğu yapmaktadır.
Liderlik ve Kişisel Gelişim Eğitimleri
Tarıoğlu eğitim alanında; Liderlik Gelişimi, Mentörlük, Temel Koçluk, Etkin İletişim, Değişim Yönetimi, İkna ve Etkileme, Müzakere Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yüksek Performanslı Ekiplerin Oluşturulması/Gelişimi, Zaman Yönetimi, Stres Yönetimi, Eğitimcinin Eğitimi, Sunum Teknikleri ve Beden Dili, Çatışma Yönetimi, Güvenli Davranış, Hafıza Teknikleri, Problem Çözme ve Karar Verme ve Yaşayarak Öğrenme programları (Outdoor Programlar) başlıkları altında tüm seviye çalışanlarına yönelik eğitimler vermektedir.
Eğitim Yeri
Zoom