0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

Eğitim İçeriği

 

  • Önce Kendine Sonra Başkalarına Ayna Tutmak
    • Farklı İletişim Stilleri
      • Analitik/Coşkulu/Arkadaş Canlısı/Sonuç Odaklı
  • Kendimizi İfade Etme Stratejileri
    • Özgüvenli İletişim Stili
    • Eleştirilere Karşılık Vermek
    • Geribildirim Verebilmek
    • Davranış Stilleri
      • Pasif / Saldırgan / Pasif Saldırgan / Güvenli
  • Duygusal Zeka’nın İletişimdeki Yeri
    • Duygusal Farkındalık
      • Duygularını Tanımak Ve Doğru Adlandırmak, Bu Duyguların Yarattığı Etkileri Tanımak, Duygularımızı Oluşurken Fark Edebilmek
    • Kendini Kontrol Edebilmek
      • Yıkıcı Duyguları Ve Fevri Davranışları Kontrol Altında Tutmak
    • Başkalarını Anlamak (Empati)
      • Başkalarının Duygularını Ve Bakış Açılarını Hissetmek Ve Onların Kaygıları İle Aktif Olarak İlgilenmek
    • İlişkileri Yönetebilmek
  • Başarılı Bir İletişim Yaratmada Kişisel Roller
    • Sosyal Benlik Durumları
      • Anne Baba / Yetişkin / Çocuk
  • Etkin Dinleme Becerisi
    • Dinlemenin Çeşitleri
      • Bilgilendirici Dinleme / Eleştirel Dinleme / Duygusal Dinleme
    • Etkin (Aktif) Dinleme , Edilgen (Pasif) Dinleme
    • Etkin Dinlemede Engeller
  • İletişimde Çatışma Yönetimi
    • Çatışma Stratejileri
      • Rekabet / Kaçınma / Uyma / Uzlaşma / İşbirliği
  • İletişimde İkna ve Etkileme Sanatı
    • Aristo’nun İkna Üçgeni
      • Ethos / Pathos / Logos
  • Sözsüz İletişim
    • Kültürel Ve Sosyal Farklar
    • Bölgeler
    • Ellerimiz
      • Avuç Gücü / El Hareketleri (Ellerini Ovuşturmak, Kenetlenmiş Eller…) / El Sıkma Türleri
    • Kollarımız
      • Kol Kavuşturma Engeli / Diğer Saklanma Davranışları
    • Bacaklarımız
      • Bacak Bacak Üstüne Atmak /Ayakları Kavuşturmak / Açılma Süreci
    • Baş Hareketleri
    • Gözlerimiz
      • Bakışlar
  • Oturma Biçimleri
  • Beden Duruşu (Postür)
  • Yalan, Samimiyetsizlik, Şüphe ve Tereddüt
  • Aksesuarlar

Eğitmen

image
Nalan TARIOĞLU

Yönetici Danışmanı ve Eğitmen

İş hayatına 1991 yılında Alcatel Türkiye’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak başladı. 1994-1999 yılları arasında ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ görevini üstlendi. Alcatel Türkiye’de ki çalışma süresi boyunca tüm insan kaynakları sistemlerinin kurulma, geliştirme ve yönetim safhalarında yer aldı.

1999 yılında Sabancı-Philip Morris ortaklığı olan KraftSA’ya (Kraft Foods) geçti ve 2 yıl boyunca ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ görevini yürüttü.

2001 – 2009 yılları arasında Schneider Electric-Türkiye ‘’İnsan Kaynakları Direktörü’’ pozisyonunu üstlenen Tarıoğlu 2009 yılında Proxima Eğitim ve Danışmanlık firmasını kurdu.

Nalan Tarıoğlu’nun uzmanlık alanları arasında;
Yönetim ve İnsan Kaynakları Danışmanlığı
o Aile Şirketlerine (yönetim kurulu) ve Şirket Üst yönetmine; Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma, Kurum Kültürü Yönetimi
Değişim projelerinde danışmanlık
o İnsan Kaynakları Sistemlerinin kurulması ve geliştirilmesi yer almaktadır.

Proxima bünyesinde yönetim danışmanlığı yaptığı kurumlar arasında; Domino’s Pizza, Seramiksan, Acıbadem Hastaneleri, Remax Emlak, Pizza Pizza, Unifree Duty Free, Altınhas Holding (Final Varlık), Teksel Tekstil, Alexion İlaç yer almaktadır.

Yönetim ve Performans Koçluğu
o ICF Koçluk sertifikasına sahip olan Tarıoğlu aynı zamanda üst düzey yönetici koçluğu ve performans koçluğu yapmaktadır.

Liderlik ve Kişisel Gelişim Eğitimleri
Tarıoğlu eğitim alanında; Liderlik Gelişimi, Mentörlük, Temel Koçluk, Etkin İletişim, Değişim Yönetimi, İkna ve Etkileme, Müzakere Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yüksek Performanslı Ekiplerin Oluşturulması/Gelişimi, Zaman Yönetimi, Stres Yönetimi, Eğitimcinin Eğitimi, Sunum Teknikleri ve Beden Dili, Çatışma Yönetimi, Güvenli Davranış, Hafıza Teknikleri, Problem Çözme ve Karar Verme ve Yaşayarak Öğrenme programları (Outdoor Programlar) başlıkları altında tüm seviye çalışanlarına yönelik eğitimler vermektedir.

Eğitim Yeri

Zoom