Fuar Ziyaretinden Müşteri Bulma
Fuarista
Bir ihtisas fuarını ziyaret ederek, kısa zamanları etkin kullanıp şirketlerin fuar stantlarına gidip, tanıtım yaparak, satış ihracat yapabilecekleri müşteri adayları bulabilmek için nasıl bir hazırlık yapılması gerektiğini anlattığımız fuar ziyaretinden müşteri bulma odaklı bir eğitimdir.
Detaylar
Eğitim İçeriği
- Kavramlar
- Fuar Nedir?
- İhtisas Fuarı Nedir? İhtisas Fuarı Ne Değildir?
- İhtisas Fuarında Katılımcı Kimdir ve Ne Amaçla Katılır?
- İhtisas Fuarın Ziyaretçi Kimdir ve Ne Amaçla Ziyaret Eder?
- İhtisas Fuarında Kim Kiminle Görüşür?
- İhtisas Fuarında Ziyaret Amacımız Ne Olabilir?
- İhtisas Fuarları Türleri, Sosyal Programlar
- Ziyaret Etmeyi Planlarken
- Tespitler: Biz Kimiz? Müşterimiz/ Tedarikçimiz Kim? Derdimiz Nedir? Fuar Ziyareti Neye Fayda Sağlar?
- Hedefler:
- Önceden Planlanan Görüşme Sayısı
- Fuar Esnasında Gelişen Görüşmeler
- Sosyal Programlar Esnasında Gelişen Görüşmeler
- Networking Esnasında Gelişen Görüşmeler
- Beklenen İş Ve Ciro
- Satın Almalar
- Kaç Kişi Gideceğiz?
- Fuarda Etkinlik Planım Nedir?
- Satın Alma Hazırlıkları
- Planlamanın Gözde Geçirilmesi
- Satın Almalar
- Hazırlık
- Şirketimizden Kim Kiminle Ne Amaçla Görüşüyor?
- Fuarı Ziyarete Gitmeden Önce Nasıl Bir Takviminiz Olmalı?
- Organizatörün Web Sitesinde Ne Var?
- Ziyaretçi Kaydı Neden Önemli?
- Ön Araştırma
- Randevu Programını Oluştururken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
- Kendimi Şirketimi Ürünlerimi Hizmetlerimi Nasıl Tanıtabilirim?
- Fuarda Nasıl Hareket Edeceğim?
- Ne Götürmüyoruz? Neden Götürmüyoruz?
- Fuarda Çalışma
- Seyahat, İlk Sabah, Programı Uygulamaya Başla
- Bağlantı Tipleri, Toplantı Akışı
- Yapmaktan Kaçınmanız Gerekenler
- Bir Sonraki Toplantıya Geçerken
- Sosyal Etkinliklere Katılım, Sosyal Etkinliklerde Ne Yapılır?
- Tehlikeli Konular, Hoşgörü
- Fuar Bittikten Sonra Ne Yapılır?
- Dönerken Nelere Dikkat Edeceğiz?
- FUAR SONRASI
- Ne Zaman Nasıl İletişim Kurmalısınız? Ne Demelisiniz?
- Uzun Vadede İletişim
- Sonuç Raporu
Eğitmen
Mehmet DÜKKANCI
Fuar Organizasyon Danışmanı
Boğaziçi Üniversitesi İşletme 1998 mezunu olan Mehmet DÜKKANCI, askerlik sonrası, 2000-2001 yılları arasında basın mensubu olarak çalıştı. 2001 -2003 yıllarında Aytaç Aydınlatma’da İhracat Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. Şirketini 4 yurt dışı fuarına götürdü, 2 yurt dışı fuarına hazırladı.
2003 yılında fuarcılık sektörü ile tanıştı. 2003-2007 yılları arasında NTSR Fuar ve Gösteri Hizmetleri AŞ’de Interlight Aydınlatma, Growtech Seracılık, Tarım ve Exposhiping Europort Gemi Sanayi sektörü fuarlarının Proje Müdürlüğünü yürüttü.
2008 -2011 yılları arasında ANFAŞ Antalya Fuarcılık Yatırım AŞ. de Fuarlar Koordinatörü olarak çalıştı. Antalya’da düzenlen Hotel Ekipmanları, Gıda, Yaş Meyve Sebze, Sağlık Turizmi, Belediye Ekipmanları gibi fuarların koordinatörlüğünü yürüttü.
2011-2016 yıllarında kendi şirketi Agoras Fuarcılık Hizmetleri Ltd. Şti’ni kurarak, Florplant Süs Bitkileri ve Peyzaj Mimarlığı, Cosmoshow Kozmetik Fuarı, RENSEF Yenilenebilir Enerji Sistemleri ve Enerji Verimliliği, SATEF Seyahat Acenteleri ve Tedarikçileri Fuarı gibi fuarları başattı. Farklı sivil toplum örgütleri ile fuarlar geliştirdi. 2016 -2019 yılları arasında dünya devi UBM Fuarcılık’ın İstanbul ofisinde, CPHI Istanbul, CPHI Middle East & Africa İlaç Bileşenleri Fuarı, Fi İstanbul Gıda Bileşenleri, Istanbul Light fuarlarının tam zamanlık olarak Fuar Danışmanlığı / Fuar Marka Direktörlüğü görevini yürüttü.
Dünya Fuarcılık devi UBM’in bir başka dünya devi Informa tarafından satın alınması sonucunda İstanbul Ofisindeki görevinden ayrılan Mehmet DÜKKANCI, 2019 başından itibaren Fuarista Eğitim, Yayım ve Danışmanlık hizmetlerini kendi şirketi ANTHEA üzerinden sürdürmektedir.
Mehmet Dükkancı, anadili Türkçe’nin yanı sıra İngilizce’yi ve Yunanca’yı da iyi derece yazıp konuşabilmektedir.
Eğitim Yeri
Zoom