0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Hakkında

Amerika Birleşik Devletleri`nde Ohio`da Akron Üniversitesi`nde Pazarlama ağırlıklı İş İdaresi bölümünden mezun olduktan sonra Florida`da Miami Üniversitesi`nde, Pazarlama konusunda lisans üstü eğitimini tamamladı. Pazarlama İletişimi kariyerine 1988 yılında Manajans/Thompson`da araştırma bölümünde başladı ve aynı ajansta müşteri ilişkilerinde görev aldı. 1991 yılında ALICE/BBDO ailesine katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğü`nü üstlendi. 1992 yılında Türkiye`nin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4`u kurdu.1998-2000 yılları arasında merkezi Barcelona`da bulunan BBDO University`nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. O zamandan beri ateşli bir FC Barcelona taraftarı ve aynı kulübün resmi üyesi. Sicimoğlu, uzun yıllar BBDO Türkiye`de CSO görevini yürüttükten sonra 2015 yılında kurduğu THAAT`S IT Eğitim ve Danışmanlık şirketinin yöneticiliğini yürütmektedir. Bu görevinin yanında İzmir Ekonomi Üniversitesi ve Bilgi Üniversitesinde marka stratejisi ve yaratıcılık dersleri de veren Sicimoğlu, 2013/2015 yılları arasında Reklamcılık Vakfı Başkanlığı görevini yürütmüştür.

Stratejik Marka Yönetimi, İçgörü Avlama Teknikleri, Reklam Ajansları İle Doğru ve Etkili İletişim, Etkili Brief Verme Teknikleri, Marka Hikayeleştirme Sanatı, İş Hayatında Hikayeleştirme Sanatı, Marka Amacı ve Sürdürülebilirlik, Tüketici İçgörüsü Doğrultusunda Marka İnovasyonu, Yaratıcılık, kurumlara yönelik başlıca eğitim verdiği konu başlıklarıdır.