0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

Amaç

  • Mevcut ve potansiyel kitlenizi artırarak nihayetinde daha fazla kazanç elde etme
  • Hedef kitlenizin sosyal mecralarda ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilme
  • Marka bilinirliğinizin artması

İçerik

  • Sosyal Medya Kullanan İnsanların Psikolojisi
  • İçerik Yönetimi
  • Topluluk Yönetimi
  • İçerikle Topluluk Tasarımı
  • Kaiteli İçerik Üretimi
  • Mecralara Göre Sosyal Medya İçerikleri

Eğitmen

image
Haydar ÖZKÖMÜRCÜ

Dijital Pazarlama Danışmanı Ve Eğitmeni

Profesyonel kariyeri süresince dünya genelinde, General Electric, Johnson&Johnson, T. İş Bankası gibi 300’den fazla marka ile çalışmıştır. Ayrıca hali hazırda sektörde aktif olarak çalışan 3000’den fazla öğrencisi bulunmakta. SEMrush Blog, Brandmap gibi sektörün öncü yayınlarında makaleler yazmakta olup, İnternet ve Teknoloji alanında Türkiye’nin en etkin kişisi seçilmiştir.

Eğitim Yeri

Zoom