Satış Gücü Yönetimi
Dr. Zeynep LEMBET
Detaylar
Amaç
Satış Uzmanlık Eğitimi'nin temel amacı; sizlere SATIŞ ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, SATIŞ hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğreterek, hayata geçirmenize ve etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olmaktır.
Teknolojinin her geçen gün kendini yenilediği ve rekabetin hızla arttığı günümüzde işletmeler, kaliteli ve hızlı üretimin yanında bunları satabilecek kalifiye elemanlara, alanlarında yetkin satış yöneticilerine ihtiyaç duyuyor. Bu durum; satış uzmanlığını bugünün ve geleceğin en popüler mesleklerinden birisi haline getiriyor ve firmaların bu sektörde çalışacak personele ihtiyaçları her geçen gün daha da artıyor. İşte hazırladığımız bu eğitim; ihtiyaç duyulan bu iş gücünü ve insan kaynaklarını yetiştirmeyi hedefliyor.
İçerik
- Satış Hakkındaki Temel Bilgiler
- Satışta İletişimin Önemi ve Rolü
- Müşteri İletişiminde Başarıyı Getiren Faktörler
- Başarılı Satıcının Özellikleri
- Müşteri Tipleri
- Başarılı Satışın Aşamaları
- Satışta Yapılan En Önemli Hatalar
- Satış Kapama Teknikleri
Eğitmen
Dr. Zeynep LEMBET
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Danışmanı, Öğretim Görevlisi
Ankara’da doğdu. İlk, Orta ve Lise eğitimini T.E.D Ankara Koleji’nde tamamladı. 1995 senesinde Bilkent Bankacılık ve Finans Bölümüne girdi. 1997 senesinde İngilizce ve Fransızca notları sayesinde Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümüne yatay geçiş yapmaya hak kazandı. 2002 senesinde mezun olduktan sonra; 2005 senesinde Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fransız Dili ve Eğitimi Bölümü’nde Yüksek Lisans yaptı. “Avrupa Birliği Eğitim ve Değişim Programları’nın Yabancı Dil Öğrenimine Etkileri” konulu yüksek lisans tez çalışması; “Türkiye’nin En Çok Öğrenci Değişimi Yapan Üniversitesi” statüsünde yer alan Ege Üniversitesi’nin Avrupa Birliği Ofisi’nde çalışmasına vesile oldu. 2008 senesinde Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Ana Bilim Dalı’nda doktora programına başladı. 2014 Şubat ayında “Dergi Reklamlarında Sosyal Statü Göstergesi Olarak Markaların Sunumu” konulu doktora tezi ile “Doktor” unvanını almaya hak kazandı.
THY Genel Müdürlüğü, İrlanda Büyükelçiliği, İş Yatırım Menkul Değerler A.Ş, Ankara Atılım Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Hacettepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu, Ege Üniversitesi Rektörlüğü AB Ofisi, gibi pek çok kuruluşta çeşitli görevlerde bulundu. Ayrıca T.C Başbakanlık, Devlet Planlama Teşkilatı, Ulusal Ajans’da 2007-2010 seneleri arasında AB Bağımsız Proje Uzmanı olarak görev aldı.
2012 Senesinden bu yana Yaşar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü “İşletme Mühendisliği” Bölümü’nde; özellikle girişimcilere ve kendi işinin patronu olanlara yönelik “Marka Yaratma ve Yönetme Stratejileri” dersini ve 2015 senesinden bu yana da; Bahçeşehir Üniversitesi, İşletme Yüksek Lisans Programı’nda “Pazarlama Stratejileri ve Marka Yönetimi” derslerini yürütmektedir. Aynı zamanda 2015 senesinden bu yana; Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans Programı’nda yer alan öğrencilerin Tez süreçlerinin danışmanlığını yapmakta ve yönetmektedir.
Ekim 2020- itibari ile Hasan Kalyoncu Üniversitesi (Gaziantep), Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim ve Tasarım Bölümü; Yüksek Lisans Programında “Marka İletişimi ve Yaratıcılık” dersini yürütmektedir.
Eğitim Yeri
Zoom