Neuro Marketing
Serkan UYGUR
Yapay zekâ teknolojilerinden faydalanabilmek, serbest çalışanlar, online mecraları verimli kullanabilmek, yeni nesillere hitap edebilmek (y kuşağı, z kuşağı ve alfa kuşağı), girişimciler, yönetici ve uzmanlar, dijital mecraları etkili kullanmak isteyenler, neuro marketing bilimi eğitimi almalı ve iş hayatında uygulamalıdır.
Detaylar
Global firmalar, potansiyel müşteri ve tüketici gruplarına hitap ederek, ürettiği ürün ve hizmetleri piyasa arz ve talebine sunarak, piyasada sürdürülebilir olmak isterler. İşletmeler, müşterilerin satın alma davranışlarını teşvik edici çalışmalar yapmak için neuro marketing kurallarını bilmesi gerekmektedir.
Beklenen Fayda:
- Satışlarınızın arttırılması
- Müşterilerinizin, satın alma davranışlarının eyleme geçirebilmek
- Online mecralarda, neuro marketing kurallarını uygulayabilmek
Neuro Marketing Bilimi (Nöro Pazarlama veya Algı Yönetimi)
- Neuro Marketing Biliminin Doğuşu
- Nöro Pazarlama veya Algı Yönetimi
- İkna Yönetimi Stratejileri
- Yaşanmış Müşteri ve Tüketici Davranışları
- Neuro Marketing ve Stratejik Pazarlama ve Satış Mesleğine Etkileri
Trampa Ekosistemi
Altın Sikke Dönemi (Ekonomik Hayat)
Barter Dönemi
Sanal Ekosistem
- Eski Beyin, Sürüngen Beyin ve Alt Beynin İşlevleri
- Beynimizin Yapısı
Sol Beynimizin Görevleri
Sağ Beynimizin Çalışma Yapısı
- Kadın Beyni İşleyişi
- Erkek Beyni Yapısı
- Müşteri ve Tüketici Grupları
- Nitelikli Ürün Nedir
- Üretim Ekonomisi
- Eski Beynin İşleyişi
- Stratejik Pazarlama
2020 Yılı Sonrası
2020 Yılı Öncesi
Pazarlama Görseli
- Satış Teknikleri, Satış Yönetimi
- Kararlarımızı Nasıl Veririz
- İkna Stratejileri
- Re-Marketing Yönetimi (Yeniden Konumlandırma)
- Eski Beynimizin Yaşamamıza Etkisi
- Neuro Marketing Araçları
- AR-GE Çalışmaları
- Otonom Sinir Sistemi
- Limbik Bölge
- Neuro Marketing Kullanım Alanları
Web Sitesi Analizi
E-ticaret Sitesi Yönetimi
Demir Atmak
Müşteri Sadakati
Müşteri Deneyimi
Kayıptan Kaçınmak
Karar Felci
- Neuro Marketing Sektörleri
Ambalajlama
Sinema
Siyasal
Reklam
Oyun
Sanal Döviz
- Algı Yönetiminin Sektörlere Etkisi
- Kuşaklar
Yetişkinler 1946 ve Öncesi
Baby Boomers
Sessiz Kuşak
X Kuşağı
Y Kuşağı
Z Kuşağı
Alfa Kuşağı
- Neurocode Nasıl Çalışır
- Hormonlar ve İşleyişleri
- Renklerin Gücü,
2020 Yılı Sonrası Renkler
2020 Yılı Öncesi Renkler
- Neuro Marketing Renkleri
- Vak’ a Çalışması
- Soru ve Cevap
Eğitim interaktif olarak yapılacaktır.
Eğitmen
SERKAN UYGUR
Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı
İktisat alanında lisans, Pazarlama İletişimi alanında yüksek lisans dercesine sahiptir. UYGUR Danışmanlık Şirketinin kurucusudur. Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı olarak yöneticilik yapmaktadır. Üniversite ve üniversite kulüplerinde, kurumsal şirketlere eğitimler vermektedir. Mesleki alanıyla ilgili; Konferanslara konuşmacı, panellere katılım sağlayan ve workshoplar düzenleyen bir eğitimci ve yönetim danışmanıdır.
Eğitim Yeri
Zoom