LinkedIn ile Satış ( Müşteri Yaratma ) Tekniklerine Giriş
Ahmet Mert SAMUR
Detaylar
- Müşteri Mıknatısı Linkedın Pazarlama Stratejisi Nasıl Olmalıdır? ( Başarıyı Getiren 3 Temel İpucu ve Strateji )
- Profesyonel Linkedın Profili Yaratmak,
- Profesyonel Linkedın Şirket Profili Nasıl Olmalı, Önemi Nedir?
- Linkedın ile Profesyonelliğinizi Nasıl Yansıtabilirsiniz? ( Etkili İçerik Yaratmak,...)
- Potansiyel Müşterinizi Nasıl Bulabilirsiniz?
- Potansiyel Müşterinizin Radarına Nasıl Girersiniz?
Eğitmen
Ahmet Mert SAMUR
LinkedIn Eğitmeni ve Danışmanı
2000 Yılından günümüze satış ve pazarlama üzerine çeşitli sektörlerde aktif hizmetlerde bulundu.
2014 yılından beri dijital pazarlama sektöründedir.
2018 yılından günümüze de LinkedIn ile Satış (Müşteri Yaratma) Eğitimleri vermektedir.
Ayrıca işletmelere LinkedIn ile Pazarlama ve Markalaşma Danışmanlığı yapmaktadır.
100’ ün üzerinde işletmeye ve karar vericisine eğitimler yapmış, hali hazırda çeşitli dernek ve işletmelere LinkedIn ile Tanıtım ve Stratejik Pazarlama yönetimi yapmaktadır.
Uzmanlık Alanları;
- LinkedIn İşletme Hesap Yönetimi
- LinkedIn Müşteri Bulma ve Network Oluşturma
- LinkedIn Reklam ve Tanıtım
- LinkedIn İçerik Yönetimi
- LinkedIn Pazarlama Stratejisi Oluşturma ve Yönetme
Eğitim Yeri
Zoom