0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

Eğitim İçeriği

  • Nöropazarlama Nedir? Hangi Alanlarda, Nasıl Kullanılmakta?
  • Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlamanın Markalar İçin Önemi
  • Nöropazarlamanın Diğer Disiplinlerle İlişkisi
  • Geleneksel Yöntemler ve Nöropazarlama
  • Subliminal Reklamcılık Efsanesi Ve Örnekleri
  • Nöropazarlamada Etik
  • Tüketici Nörobilimi ve Karar Mekanizması
    • Beyin Fizyolojisi ve Anatomi
    • Zihinsel Süreçler: Dikkat, Duygu, Motivasyon
    • Tüketici ve Karar Mekanizmasını Anlama
  • Nöropazarlama Araştırma Yöntemleri ve Uygulamaları
    • Nöropazarlama Araştırma Teknikleri ve Örnekler
    • Yeni Nesil Online Araştırma Yöntemleri ve Uygulamaları
    • Araştırmalarda Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Nörostratejik ve Davranışsal Yaklaşımlar
    • İkna Teknikleri ve Reklam Çözümlemeleri
    • İlkel Beynin Dilinden Konuşabilme
    • Kahneman İkili Düşünce Sistemi
    • Davranışsal Ekonomi ile Tüketicinin İrrasyonel Kararlarını Çözümleme
    • Bilişsel Yatkınlıklar
    • Çerçeveleme, Priming Etkisi
    • Fiyatlandırma Stratejileri
    • Duyusal Pazarlama
  • Dijital Mecralarda Kullanıcı Deneyimini Anlama ve Çözümleme
    • Nöropazarlamanın Dijital Platformlarda (Web, Mobil, E-Ticaret, AR, VR) Kullanımı
    • Vaka Çalışması: Predict (Attentionaı Tool) ile Reklam/Kampanya/Web Analizi
    • Dijital Beden Dilini Çözümleme
    • UX’te Stratejik Yaklaşımlar
    • Renk Algısı ve Kültürel Farklılıklar – Hofstede Yaklaşımı
    • İkna Edici Başlık ve İçerikler Oluşturma
    • Nöropazarlamanın Geleceği

Eğitmen

image
Seda GENÇ

Nöropazarlama Danışmanı

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.

Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere eğitim ve danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. 2017’den bu yana da dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’ın Türkiye ve Ortadoğu temsilciliğini yapmaktadır. Harvard Business Review Türkiye yazarıdır.

2020 Stevie® Awards’da Bilimde İnovasyon kategorisinde Altın Stevie® ödülünü kazanarak Türkiye’ye nöropazarlama alanında ilk uluslararası ödülü getirmiştir.

2021 Stevie® Awards Women in Business ödüllerinde “Yılın Kadın Solo Girişimcisi” kategorisinde Gümüş Stevie® ödülünü kazanmıştır.

2022’de Stevie® Awards tarafından  “Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın En İyi Kadın Girişimcisi” Altın Stevie® ödülüne layık görülmüştür.

Eğitim Yeri

Zoom