0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

Günümüzde işletmeler; çevresel faktörler, iç pazardaki talep tıkanıklığı, arz fazlası ve yoğun rekabet gibi çeşitli nedenlerle yeni pazarlara ulaşmak, ürün ve hizmetlerini ülkelerinin dışına taşımak ve büyümek ihtiyacı duyarlar. Diğer yandan işletmeler iç ve dış pazarda rakiplerinden farklılaşmak, pazarda kalıcı olabilmek için markalaşmak isterler.

 

  • Uluslararasılaşma ve Marka Değeri Neden Önemli?
  • Marka Değeri Endeksi İşletmelere Ne Kazandırır?
  • Kullanılan Yöntem
  • Kullanılan Endeksler
  • Metodoloji
  • Çalışma Yöntemi

Eğitmen

Dr. Raife Y. EYİLER

Saint Benoıt Fransız Kız Lisesi mezunu yazar, İ.Ü. İktisat Fakültesi İstatistik-Sosyal Siyaset bölümünde lisans, 1983’de İşletme Fakültesi’nde Y.L., 2014 yılında; İktisat Fakültesi’nde Y.L. ve 2019 yılında “Kuyumculuk Sektörünün Uluslararasılaşmasında Markalaşmanın Önemi” konulu doktora tezini savunmuş ve diplomasını almıştır.

AB’nin düzenlediği “Avrupa Pazarına Uyum” eğitimi ve stajını ve  London School of PR’da  Stratejik İletişim eğitimini tamamlamıştır.

ISO 9001:2008 Denetçi Sertifikası, EFQM Lead Assessor Sertifikası sahibidir. Marketing Simulation Game Oyun Teorisi’nde 2.lik ödülü almıştır. 2019 yılında mentörlük eğitimini tamamlamış ve mücevher sektöründe çeşitli firmalara hizmet vermiştir.

Profesyonel olarak, İTO’da Araştırma Uzmanı, Sümerbank Holding’de İşletme Müdür Yardımcısı, Koç Allianz Sigorta’da Pazarlama Müdürü olarak görev yapmıştır. 2002’den bu yana, KOBİ niteliğindeki işletmelerde pazar yapılanması, uluslararasılaşma ve markalaşma alanında danışmanlık hizmeti vermiştir.

2023 yılından bu yana Altınbaş Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

Yurt dışı pazar araştırma kitapları, İhracatçı ve İthalatçı İşletmeler Profil Araştırmaları, Müşteri Memnuniyet Araştırmaları ve İşletme Stratejik Eylem Planı Oluşturulması çalışmaları, Hizmet Şirketlerinde Süreç İnovasyonu, Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde Yenilikçi Girişimlerde Bilginin Ticarileştirilmesi Araştırması, Altın ve Mücevher Sektörü Rekabet Analizi” uzun soluklu çalışmalar olup bu araştırma ve projelerin çıktıları kitap haline getirilmiştir.

Hakemli ulusal ve uluslararası dergi ve yayınlarda makaleleri, hakemli konferanslarda sunumları yer almaktadır. “Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı ve İktisadi Araştırmalar Vakfı Tez Ödüllendirme Yarışmasında” ve “14.Uluslararası Mücevher Tasarım Yarışmasında” jüri üyesidir.

Eğitim Yeri

Zoom