0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

 

Hiç kimse kendisine satış yapılmasını sevmez ancak herkes satın almayı sever! Sizi farklı kılacak olan insanlara nasıl satış yapacağınızı değil, insanların nasıl satın aldığını bilmenizdir. Bu sayede her kişiyi; her fikri,  her markayı, her ürünü satın almaya ikna edebilir ve reddedilmesi zor bir satış profesyoneli olabilirsiniz.

İnsan davranışları; sonsuz bir algı, düşünce ve duygu etkileşiminin sonucudur. Alınan kararlar, yapılan seçimler ve davranışların büyük çoğunluğu bilinçaltı düzeyinde olur. Neden ve nasıl olduğunu bildiğimizi sandığımız davranışlarımız aslında gerçekte irademiz dışında gerçekleşir.

Bu eğitim ile bilinçaltının satış kararı ve değer algısı üzerinde nasıl ve ne kadar etkili olduğunu öğrenecek, sadece öğrenmek ile kalmayıp bilinçaltını ikna edecek satış tekniklerini nasıl uygulayacağınızı da deneyimliyor olacaksınız.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Alış-Veriş Süreci
  • Bilinçaltı ve Bilinç Düzeyi Sistemleri
  • Satın Alım Davranış Temelleri
  • Karar Alma Mekanizmaları
  • Yeni Nesil Satış Kavramı
  • Nöro Satış Kavramı
  • Beyinin Fonksiyonel İşlevleri
  • Satın Alma Motivasyonu ve Kararına Etki Eden Faktörler
  • İknanın Psikolojisi ve İkna Yöntemleri
  • Kişi Temsil Sistemleri ve Duyusal Satış
  • Algı Yönetimi Kavramları
  • Değer Odaklı Satış ve Deneyim
  • Nöro Satış ve Etik
  • Bilinçaltı Satış Teknikleri İçin Uygulama Atölyesi

 

Eğitmen

image
Onur TUĞMAN

Danışman, Eğitmen, Profesyonel Koç

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. Marmara Üniversitesi’nde Oyun Teorisi alanında Yüksek Lisans yaptıktan sonra New York Baruch College’da MBA International Marketing Management programını tamamladı. Altınbaş Üniversitesi’nde İşletme Doktorantı olarak Karar Bilimi ve Tüketici Davranışları üzerine akademik çalışmalarına devam etmektedir.

İletişim dünyasındaki profesyonel iş hayatına öğrencilik yıllarında başladı. 20 yılı aşan profesyonel kariyerinde; Marka Yönetimi, Pazarlama, Satış, Strateji ve Kreatif departmanlarda farklı görevlerde bulunup, üst düzey yöneticilik yaptı. Bu süreçte Mercedes-Benz, Nestle, Pepsi, Unilever, Shell, Garanti Bankası, Türk Hava Yolları ve onlarca önemli markanın marka, satış ve pazarlama yönetimi çalışmalarında etkin rol oynadı. Dünyanın en büyük reklam ajans networklerinden birinin Türkiye’deki yapılanmasında Ajans Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. Türkiye’nin önde gelen tam hizmet reklam ajanslarının birinde yönetici ortak oldu. Teori ve pratiği harmanlayarak; değer algısı ve satış odaklı iletişim yaratım ve yönetim çalışmaları ile tüm müşteriler için etkin sonuçlara imza atan projeleri yönetmiştir. Halen TUĞMAN Danışmanlık, Eğitim, Koçluk Kurucu Ortağı, 4CEO Danışmanlık Proje Ortağı, CORPITALL İşletme Hastanesi Yönetim Kurulu Üyesi olarak profesyonel kariyerine devam etmektedir. Ayrıca, ICF ve AC Sertifikasına sahip olarak Profesyonel Koçluk Hizmetleri vermektedir.

Yurtiçi ve yurtdışındaki birçok sektörel yayın ve etkinliği takip etmekte, çeşitli sektörel dergi ve internet sitelerinde makaleler yazmakta, sektör etkinlikleri ve üniversitelerde konuşmacı olarak yer almaktadır. Marka, Pazarlama, Satış, İletişim ve Kişisel Gelişim alanında üniversiteler ve özel kurumlarda konuşmalar yapmakta, eğitimler vermekte, firma ve kişilere özel danışmanlık ve koçluk hizmeti vermektedir.

Eğitim Yeri

Zoom