Pazarlama 4.0 – Gelenekselden Dijitale Yeni Nesil Pazarlama Teknikleri
Eğitimde şirketlerin pazarlama kararlarının verirken kullanabilecekleri yeni-modern pazarlama teknik ve modellerin anlatılması amaçlanmaktadır. Bu bağlamda eğitimde, doğrudan ve interaktif pazarlama metotlarının geleneksel ve dijital yöntemlerle birleştirerek, pazarlama stratejileri uygulamalı olarak aktarılacaktır.
Detaylar
Eğitimin Hedefleri
- Dijital teknolojilerin gelişmesine paralel olarak ortaya konulan yeni pazarlama kavram ve yaklaşımlarını aktarmak.
- Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya geçiş ve bu iki yöntemin uyumlu olarak çalışmasını sağlayan stratejik bir bakış açışı kazandırmak.
- Geleneksel pazarlama metotlarının dijital pazarlamaya uyarlayan stratejilerini aktarmak.
- Dijital interaktif pazarlamanın müşterilere değer yaratmadaki rollerini aktarmak.
Eğitimin Nedenleri ve Hedef Katılımcı Kitlesi
- Gelişen teknolojiler zaman içinde bütün pazarlama faaliyetleri üzerinde doğrudan ve önemli şekilde etkili olmaktadırlar.
- Bununla beraber gelişen teknolojilerin yarattığı yeni pazarlama uygulamaları, geleneksel pazarlama metotlarının farklı alanlarda da uygulanmasını sağlayarak pazarlamanın gücünü de artırmaktadır.
- Geleneksel ve dijital pazarlamanın sinerji yaratabilecek şekilde uygulanması, müşterilerin pazarlama faaliyetlerinin istekleri doğrultusunda özelleştirilerek, hedef kitlenin ihtiyaçlarının çok daha etkili karşılanmasını sağlamaktadır.
- Eğitim, geleneksel ve dijital pazarlama yönetmelerinin birbirini tamamlayacak ve sinerji yaratacak şekilde kullanılmasını için geliştirilecek stratejileri pazarlama konusunda çalışan profesyonellere aktarmaya yöneliktir.
1. Pazarlamayı Hatırlayalım
- Pazarlama kavramı ve gelişimi
- Pazarlama karması
- Doğrudan, interaktif ve dijital pazarlama kavramları
2. Dijital Ortamda Müşterilerin Artan Gücü
- Bağlantılı Müşteri
- Dijitalle Gelen Pazarlamadaki güç kaymaları
- Dışlayıcıdan kapsayıcıya
- Dikeyden yataya
- Bireyselden sosyale
3. Dijitalin Kuvvetlendirdiği Alt Kültürler
- Gençler: Akıl Payını Elde Etmek
- Kadınlar: Pazar Payını Büyütmek
- Netandaşlar: Gönül Payını Artırmak
4. Dijital Ekonomide Pazarlama 4.0
- Geleneksel Pazarlamadan Dijitale Geçmek
- Geleneksel Pazarlamayla Dijital Pazarlamayı Bütünleştirmek
5. Pazarlama 4.0’da Yeni Müşteri Yolu ve Yolculuğu
- İnsanlar Nasıl Satın Alıyorlar
- AIDA, 4A ve 5A Modelleri
- Farkındalıktan Savunuculuğa – Üç O Bölgesi
- Case Study 2
4. Marka Yükümlülüğü İçin Omnichannel Pazarlama
- Omnichannel Pazarlama ve Yükselişi
- Adım adım İçerik Omnichannel Pazarlama
5. Hizmet Ağırlıklı Pazarlama Mantığı
- Hizmet Ağırlıklı Pazarlama vs. Ürün Ağırlıklı Pazarlama
- Hizmet Ağırlıklı Pazarlama Mantığının Temelleri
- Dijital Pazarlama ve Hizmet Ağırlıklı Pazarlama
Eğitmen
Dr. Can PAMİR
Finans ve Pazarlama Danışmanı
1972 yılında Ankara’da doğan Can Pamir, ilk ve orta eğitimini TED Ankara Kolej’inde tamamladı. ODTÜ İşletme, University of Illinois at Urbana-Chamapaign Muhasebe Bilimi Master'ı ve Bilgi Üniversitesi Pazarlama Doktorası programlarının hepsini 4.00 ortalama ile birincilikle bitirdi.
20 yıllık profesyonel kariyerinde, Dünya Bankası özel sektör kolu International Finance Corporation-IFC’de yatırım uzmanı, Fiba Grubu’nun İsviçre, Hollanda ve Türkiye’deki farklı alanlarda yönetici olarak çalıştı. 2006 yılında İş Yatırım’ın Pazarlama Müdürlüğü’nü kurdu ve Pazarlama Müdürlüğü süresi boyunca İş Yatırım faaliyet gösterdiği bütün ürünlerde pazar payı lideri oldu. Gedik Yatırım’da Pazarlama’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı, şirketin kurumsal kimlik değişim sürecini oluşturdu ve yönetti.
Finans ve Pazarlama alanlarında danışmanlık ve profesyonel hizmetleri veren Pamir Coaching, Consulting, & Training Şirketinin kurucu ortağı ve CEO’su olan Can Pamir, ODTÜ, Bilkent, Bilgi, Bahçeşehir, Kadir Has ve Işık Üniversite’lerinde pazarlama ve finans alanlarında ders vermektedir. Uluslararası dergilerde yayınlanmış makaleleri bulunan Can Pamir SPK İleri Düzey, Türev Araçlar ve Kurumsal Yönetim Derecelendirme ve Bronz Seviye İşletme Koçluğu lisansları sahibidir.
İyi derecede İngilizce ve Fransızca bilen Can Pamir, 2005 yılından bu yana Burcu Pamir ile evli olup bu evlilikten Duru adında bir kızı bulunmaktadır.
Eğitim Yeri
Zoom