Fark Yaratan İletişim
BGG Eğitim ve Danışmanlık
Eğitimin amacı, Bu eğitim, katılımcıların iletişim becerilerini derinlemesine geliştirerek, günlük ve profesyonel yaşamlarında daha etkili, anlamlı ve yapıcı ilişkiler kurmalarını sağlamayı hedeflemektedir.
Detaylar
• Empatik iletişim becerilerini içselleştirerek karşısındaki kişiyi daha iyi anlama ve hissetme yeteneği kazanacak,
• Toksik iletişim kalıplarını tanıyarak hem kendilerini hem de başkalarını bu tür olumsuz etkileşimlerden koruma farkındalığına sahip olacak,
• Sözlü ve sözsüz iletişimde farkındalıklarını artırarak mesajlarını daha net ve amaca yönelik iletebilecek,
• Çatışma ve zorlu iletişim anlarında yapıcı yaklaşımlar geliştirebilecek,
• Duygularını ve ihtiyaçlarını sağlıklı bir şekilde ifade etme yeteneğini güçlendirecektir.
Eğitimin İçeriği
- İletişim Nedir, Ne Değildir?
- İletişim engelleri nelerdir?
- Toksik İletişim Nedir?
- Yaygın Toksik İletişim Biçimleri
- Toksik iletişime karşı stratejiler
- Tepki yerine yanıt verme
- Empatik İletişim Nedir?
- Aktif Dinleme Teknikleri
- Karşıdakinin Dünyasına Girmek
- Yansıtmalı Dinleme ve Duygu Yansıtma
- Ben Dilinin Gücü
- Kısa ve etkili aktarım sanatı
Eğitmen
BAŞAK ÇOLAKOĞLU
Kurucu Ortak ve Kurumsal Eğitim Danışmanı
İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakultesini bitirdi. Hemen ardından Egebank ta iş hayatına başladı. Daha sonra kariyerine, Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkezinde müşteri temsilcisi olarak devam etti. Bankadaki ilk yılının sonunda Özel Bankacılık hattında grup sorumlusu olarak görevlendirildi. Özel bankacılık hattının kurulması ve süreçlerin oluşturulması, ürün eğitimlerinin verilmesi, vardiya planlarının yapılmasında etkin roller üstlendi. Bir yıl bu pozisyonda çalıştıktan sonra takım liderliğine terfi etti. Takım liderliği görevlerine ek olarak soft skill, ürün ve sistem eğitimlerinin verilmesi, çağrı merkezinin dahil olduğu IT projelerinin takibi ve geliştirilmesi konularında çalıştı. Banka entegrasyonu sırasında,Özel Bankacılık takım yöneticisi olarak kariyerine devam etti. Yeni iş süreçlerin oluşturulması, çağrı merkezi eğitimlerinin yenilenmesi ve geliştirilmesinde aktif rol oynadı. Türkiye’ deki ilk çağrı merkezi gelişim programının oluşturulması ve uygulanması çalışmalarında bulundu. Kurum Kültürü eğitimleri verdi. 2011 yılında Private Banking Uzman portföy yönetmeni olarak Özel Bankacılık Merkezi’ne geçti. Mevcut görevlerinin yanı sıra 15 yıl iç eğitmen olarak çalıştı. İletişim Becerileri, Telefonla İletişim, Liderlik ve Koçluk, Performans Yönetimi, Toplantı Yönetimi, Müzakere Teknikleri, , Zaman Yönetimi, Yönetim Becerileri,Satış ve Yatırım Ürünleri eğitimlerini verdi. Bankadaki 23. Yılında kurumsal iş hayatından ayrılarak eğitmen/ danışman olarak, kariyerine devam etme kararı aldı. Bankacılık, otomotiv, sigortacılık ve daha birçok sektörde eğitim veren Başak Çolakoğlu eğitmenlik yolculuğu boyunca yaklaşık 5.000 saat eğitim vermiş olup yüzlerce katılımcı ile tanışmıştır.
Eğitim Yeri
Zoom
