Etkin Müşteri İletişimi
BGG Eğitim ve Danışmanlık
Telefonda ve Yüz Yüze Müşteri İletişimi Eğitimi, müşteri deneyimini iyileştirmek ve etkili iletişim becerileri geliştirmek isteyen profesyoneller için tasarlanmış bir eğitim programıdır. Eğitim, hem telefonda hem de yüz yüze gerçekleşen müşteri etkileşimlerinde, güçlü bir iletişim altyapısı oluşturmayı ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı amaçlar.

Detaylar
Eğitim İçeriği
- Telefonda ve Yüz Yüze Müşteri İletişiminde Güçlü Bir İletişim Altyapısı Oluşturma
- Müşteri İhtiyaçlarını Anlama
- Doğru Mesajları İletme
- Zorlu Durumlarla Başa Çıkma Stratejileri
- Sözlü ve Sözsüz İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi
- İletişimde Kendine Güven Kazandırma
- Telefon Görüşmelerinde Başarılı Sonuçlar Elde Etme
- Kelimelerin Gücü ve Etkili Kullanımı
- Doğru Kelime ve İfade Seçimi
- Soru Sorma Becerisinin Geliştirilmesi
- Ön Yargısız İletişim Kurma
- Doğru ve Uygun Üslup Kullanımı
- İkna Teknikleri
- Memnuniyet Odaklı Yaklaşım Geliştirme
Eğitmen
BAŞAK ÇOLAKOĞLU
Kurucu Ortak ve Kurumsal Eğitim Danışmanı
İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakultesini bitirdi. Hemen ardından Egebank ta iş hayatına başladı. Daha sonra kariyerine, Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkezinde müşteri temsilcisi olarak devam etti. Bankadaki ilk yılının sonunda Özel Bankacılık hattında grup sorumlusu olarak görevlendirildi. Özel bankacılık hattının kurulması ve süreçlerin oluşturulması, ürün eğitimlerinin verilmesi, vardiya planlarının yapılmasında etkin roller üstlendi. Bir yıl bu pozisyonda çalıştıktan sonra takım liderliğine terfi etti. Takım liderliği görevlerine ek olarak soft skill, ürün ve sistem eğitimlerinin verilmesi, çağrı merkezinin dahil olduğu IT projelerinin takibi ve geliştirilmesi konularında çalıştı. Banka entegrasyonu sırasında,Özel Bankacılık takım yöneticisi olarak kariyerine devam etti. Yeni iş süreçlerin oluşturulması, çağrı merkezi eğitimlerinin yenilenmesi ve geliştirilmesinde aktif rol oynadı. Türkiye’ deki ilk çağrı merkezi gelişim programının oluşturulması ve uygulanması çalışmalarında bulundu. Kurum Kültürü eğitimleri verdi. 2011 yılında Private Banking Uzman portföy yönetmeni olarak Özel Bankacılık Merkezi’ne geçti. Mevcut görevlerinin yanı sıra 15 yıl iç eğitmen olarak çalıştı. İletişim Becerileri, Telefonla İletişim, Liderlik ve Koçluk, Performans Yönetimi, Toplantı Yönetimi, Müzakere Teknikleri, , Zaman Yönetimi, Yönetim Becerileri,Satış ve Yatırım Ürünleri eğitimlerini verdi. Bankadaki 23. Yılında kurumsal iş hayatından ayrılarak eğitmen/ danışman olarak, kariyerine devam etme kararı aldı. Bankacılık, otomotiv, sigortacılık ve daha birçok sektörde eğitim veren Başak Çolakoğlu eğitmenlik yolculuğu boyunca yaklaşık 5.000 saat eğitim vermiş olup yüzlerce katılımcı ile tanışmıştır.
Eğitim Yeri
Zoom