Müşterilerinizle Bağ Kurma ve Aidiyet Oluşturma Becerileri
Academmica-Koray İNAN
Eğitimin Amacı • Satış ekibine güvene dayalı, güçlü ilişkiler kurma becerilerini kazandırmak. • Bağ kurmanın ve aidiyet oluşturmanın iş süreçlerine ve ilişkilere olan katkılarını anlamak. • Müşteriyle ve tüm paydaşlarla etkili iletişim ve etkileşim stratejilerini geliştirmek. • Uzun vadeli müşteri ve paydaş memnuniyetini sağlamak için ilişki yönetimini öğretmek.

Detaylar
Eğitimin Amacı
- Satış ekibine güvene dayalı, güçlü ilişkiler kurma becerilerini kazandırmak.
- Bağ kurmanın ve aidiyet oluşturmanın iş süreçlerine ve ilişkilere olan katkılarını anlamak.
- Müşteriyle ve tüm paydaşlarla etkili iletişim ve etkileşim stratejilerini geliştirmek.
- Uzun vadeli müşteri ve paydaş memnuniyetini sağlamak için ilişki yönetimini öğretmek.
Eğitim İçeriği
- Bağ Kurmanın Önemi
- Satışta ve ilişkilerde güven ve bağ kurmanın ilişkilerindeki rolü.
- Duygusal zekanın ve empati kurmanın bağ kurmadaki önemi.
- İnsan doğasını ve beklentilerini anlamak ve ona uygun çözümler sunmak.
- Değerler odaklı kişiye yaklaşım ve değerlerin analizi
- Bağ kurmanın ve aidiyet geliştirmenin uzun vadeli stratejilere katkısı
- Grup Çalışması: "Etkili Bağ Kurma Stratejileri"
- Atölye: "Empatiyi Kullanarak İlişki Kurmak"
- Duygusal Zeka ve Bağ Kurmanın Gücü
- Duygusal zeka nedir ve bağ kurmada nasıl kullanılır?
- Empati, öz farkındalık, motivasyon ve yönetim becerilerinin satış ve ilişkilere etkisi.
- Zor müşterilerle ve insanlarla bağ kurma ve güven oluşturma teknikleri.
- INLP ve Satışta Bağ Kurmanın Gücü
- NLP nedir? İlişkilerde ve bağ kurmada nasıl kullanılır?
- Meta programlarla insanda bağ oluşturma ve aidiyet geliştirme.
- Atölye: "Satışın NLP’si"
- Kişisel Gelişim Planı: "Bağ Kurma Becerilerimi Nasıl Geliştiririm?"
- Kapanış ve Kahoot Soru Yarışması
Eğitmen
Koray İNAN
Satış Teknikleri I Satış 4.0 I Satış Koçu I Satış Eğitmeni
1999 yılı Marmara Üniversitesi, iktisat bölümünden mezun olan Koray İnan, 2003 yılında aynı üniversitenin mali iktisat bölümündeki yüksek lisans çalışmasını başarıyla tamamlamıştır. Çalışma hayatına 1999 yılında Yapı Kredi Bankası A.Ş.’de başlamıştır. 13 yıl farklı banka ve ekiplerde yer almış, ağırlıklı şubelerin kurumsal ve ticari satış yöneticiliği görevlerini yürütmüştür. 2013 - 2014 yıllarında bünyesinde çalıştığı Vatan Bilgisayar ile teknoloji perakendeciliği ve mağazacılığın her alanında eğitim tasarlama, planlama ve uygulama, süreçlerinin yönetimi, saha eğitim ihtiyaçları analizi, yıllık eğitim planlarının yapılması ve takibi gibi birçok görev üstlenmiştir. 2014 yılından itibaren Etkin Proje Yönetim Danışmanlık firmasında mentorluk ve eğitim koordinatörlüğü görevini yürüten Koray İnan, 2017-2020 yılları arasından, Etkin Proje bünyesinde İ TÜ Çekirdek Kuluç kaMerkezi’nde mentorlük ve iş geliştirme eğitmenliği, GOSB TTO’da mentorluk, satış ve iş geliştirme eğitmenliği görevlerini yürütmüştür. Motivacraft INC. oyunlaştırma firmasının kurucularındandır. ST Endüstri Radyo'da 2020 yılından itibaren, her Salı günü "Satış 4.0 Dünyası" programının yapım ve sunuculuğunu gerçekleştirmektedir. Uzmanlık alanındaki eğitim ve danışmanlıklarını ise Academmica Eğitim iş ortaklığı ile devam etmektedir. Koray İnan, House of Human Koçluk bünyesinde “İnovatif Girişimcilere Güç Kazandıran Mentorluk” eğitimlerini tamamlamıştır. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) onaylı profesyonel koçluk eğitimi alan Koray İnan, satış ve yönetici koçluğu alanında bilişsel/davranışçı kuramı uygulamaktadır. Uludağ Üniversitesi "Eğiticinin EğitimiProgramı"nı 2016 yılında başarı ile tamamlayan Koray İnan, AC Türkiye Koçluk Derneği üyesi ve aynı zamanda uluslararası akredite liderlik programı olan "Recognized Leader As Coach" iş ortağı ve süpervizörüdür. Koray İnan aynı zamanda NLP'nin isim babası ve kurucularından olan Dr. Richard Bandler onaylı NLP Practitioner uygulayıcısı ve uzmanıdır. Eğitimlerinde ve performans süreçlerinde, gelişim ve performans için koçluk ve mentorluk yanında NLP araçlarını kullanmaktadır. 2017 yılında farklı satış itirazlarının incelendiği ortak yazarlı kitap olan “İtirazım Var: Satıcıların En Sık Karşılaştığı 49 Müşteri İtirazına Yanıtlar ” kitabı ile “Satış Koçluğu” bölümünü yazdığı “Koçluk Atölyesi” kitabı raflarda yerini almıştır. 2018 yılında ise satış potansiyelin performansa dönüşüm yolculuğunu anlattığı metaforik kitabı olan “Satış 4.0” raflarda yerini almıştır. 2023 yılında ise satış süreçlerine NLP yaklaşımıyla bakış açısı getiren ve oyunlaştırılmış ilk kitap olarak sunulan "Satışın NLP'si" kitabı raflarda okuyucularla buluşmuştur. Koray İnan, şu ana kadar 14 farklı üniversitede ve 10 farklı ticaret ve sanayi odasında program koordinatörlükleri yapmış, eğitim, mentorluk ve seminerler vermiş, ilk 500 firmanın çoğu dahil yüzlerce kuruma satış, pazarlama, iş geliştirme, liderlik, iletişim, motivasyon, oyunlaştırma, NLP ve mentorluk gibi farklı konularda eğitimler ve seminerler vermiş, sözleriyle ve kitaplarıyla binlerce kişiye dokunma imkanı bulmuştur
Eğitim Yeri
Zoom