0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

  • Fiyat Kararını ve Stratejisini Etkileyen Faktörler
  • Fiyat Belirleme Stratejileri
  • Rekabet ortamında fiyat pozisyonlandırma
  • Fiyatlandırma Politikaları
  • Fiyatlandırmada Yeni Trendler

 

Değer Odaklı Fiyatlandırma:

Müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunmak için önemli bir araçtır. Bu eğitimde öğreneceğiniz yöntemlerle, müşterilerinizin ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verebilir ve hizmetlerinizin sunduğu değeri daha iyi anlayabilirsiniz. Bu sayede, müşteri memnuniyeti artacak ve işletmenizin gelirleri artacaktır.

 

Segmentasyon:

Segmentasyon, müşterilerinizi daha iyi anlamak için önemli bir araçtır. Bu eğitimde öğreneceğiniz tekniklerle, müşterilerinizi benzersiz özelliklerine göre gruplandırarak pazarlama stratejinizi buna göre şekillendirebilirsiniz. Bu sayede, müşterilerinizin ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verebilir ve müşteri memnuniyeti artacaktır.

 

Stratejik Fiyatlandırma:

Stratejik fiyatlandırma, rakiplerinizin fiyatlarına göre daha rekabetçi bir fiyat belirlemek için önemlidir. Bu eğitimle birlikte ürün veya hizmetlerinizin benzersiz özelliklerini vurgulayarak müşterilerinize daha iyi bir değer sunabilirsiniz. Ayrıca, stratejik fiyatlandırma eğitimi, ürün veya hizmetlerinizi doğru şekilde fiyatlandırarak müşteri bağlılığını artırmaya da yardımcı olacaktır.

Eğitmen

image
Göker ÖZKAN

Global Fiyatlandırma Müdürü

2010 yılında Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret bölümünden ve 2015 yılında da Galatasaray İşletme Yüksek Lisans programından mezun olan Göker Özkan, 12 yıldır farklı sektör ve departmanlarda fiyatlandırma odaklı olarak gelir yönetimi, ihale süreçleri, segmentasyon, kampanya yönetimi ve kanal yönetimi alanlarında çalışmıştır.

Kariyerine Arkas Holding'de satış ve pazarlama uzmanı olarak başladığı kariyerine Türk Telekom’da ihale süreçleri, kanal prim yapıları, kampanya ve tarife fiyatlamaları alanlarında çalışarak devam etmiştir.

Daha sonra Turkcell’de 3 yıl büyük müşteri fiyatlaması ve kurumsal sabit ürün fiyatlaması üzerine çalışmış, bu alanlardaki projeleri yönetmiştir.

Prometeon Lastik Grubu'nda Türkiye, Kafkaslar ve Rusya bölgelerinin fiyatlandırma ve talep yönetimi yöneticisi olarak çalışmıştır.

Philips'te Türkiye, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinin fiyatlandırma yöneticisi olarak çalıştıktan sonra 2022'de Hollanda'ya taşınmış ve Malvern Panalytical firmasında Global Fiyatlandırma süreçlerinden sorumlu olarak çalışmaktadır.

Eğitim Yeri

Zoom