Nöropazarlama ve Yapay Zeka
Seda GENÇ
Bu eğitimde, nöropazarlamanın temel ilkeleri ve yapay zekanın pazarlama stratejilerinde nasıl devrim yarattığı incelenecektir. Katılımcılar, tüketici davranışlarını anlamak ve tahminlemek için nörobilimi ve veri analiz tekniklerinin nasıl birleştirilebileceğini öğreneceklerdir. Eğitimin sonunda, yapay zeka ile desteklenen nöropazarlama yaklaşımlarının, daha etkili ve kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları oluşturmak için nasıl kullanılabileceğine dair pratik bilgi ve becerilere sahip olacaklar.
Detaylar
Eğitimin İçeriği:
- Nöropazarlamanın temel prensipleri ve kullanıldığı alanlar
- Geleneksel pazarlama araştırma yöntemleri ile nöropazarlama arasındaki farklar
- Klasik nöropazarlama araştırma teknikleri
- Yapay zekayı tüketici/kullanıcı içgörüsü açığa çıkarmada nasıl kullanıyoruz?
- Neurons AI ile reklam/kampanya/web analizi
- Analizlerden elde edilen bilgileri yorumlama, stratejik içgörülere dönüştürme ve kreatif optimizasyonu
Eğitmen
Seda GENÇ
Nöropazarlama Danışmanı
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.
Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere eğitim ve danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. 2017’den bu yana da dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’ın Türkiye ve Ortadoğu temsilciliğini yapmaktadır. Harvard Business Review Türkiye yazarıdır.
2020 Stevie® Awards’da Bilimde İnovasyon kategorisinde Altın Stevie® ödülünü kazanarak Türkiye’ye nöropazarlama alanında ilk uluslararası ödülü getirmiştir.
2021 Stevie® Awards Women in Business ödüllerinde “Yılın Kadın Solo Girişimcisi” kategorisinde Gümüş Stevie® ödülünü kazanmıştır.
2022’de Stevie® Awards tarafından “Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın En İyi Kadın Girişimcisi” Altın Stevie® ödülüne layık görülmüştür.
Eğitim Yeri
Zoom