KAIZEN-Sürekli İyileştirme
Cevdet Dal
Kaizen eğitimi ile işletmelerde sürekli iyileştirme kültürünün yaratılması, iyileştirmenin her zaman mümkün olduğu ve bu iyileştirmenin sonsuz olduğu düşüncesinin yaygınlaştırılması, her çalışanın işine iyileştirme anlamında katkıda bulunabileceği ve bulunması gerektiği düşüncesinin yaratılması temel hedeftir. Günümüzde artık maliyet, kalite, servis seviyesi, esneklik gibi konular giderek önem kazanmaktadır. Bu özellikleri en iyi olan firmalar gelişmeye, diğerleri ise pazar payı kaybetmeye başlayacaktır. Bu gelişmelerden hareketle firmalarda sürekli iyileştirme kültürünün yaygınlaştırılması zorunluluğu bulunmaktadır. Bu eğitim ile Kaizenin uygulanması için kişilere bir vizon kazandırılması amaçlanmaktadır.
Detaylar
Eğitim İçeriği
• Kaizen nedir?
• Neden gereklidir?
• Kaizen nasıl uygulanır?
• Karlılık ve maliyetlerdeki yeni yaklaşımlar.
• Yalın üretim sistemi ve elemanlarının tanımlanması
• Yedi MUDA (israf) ve nedenleri
• 6 Temel kaizen kuralı
• Kaizen uygulama adımları
• Kaizen formları ve kullanılması
• Kaizen uygulaması öncesi aşılması gereken ön yargılar
• Kaizen organizasyonu
• Yıllık kaizen planı
• Kaizen uygulamaları ve personel yönetimi
• Şirket bilgi paylaşım sistemi ve tek nokta eğitimleri ile yayılım
Eğitmen
Cevdet DAL
Yalın Yönetim Danışmanı
Eğitim Yeri
Zoom