E-Ticarette Satan Reklam Yapmak
Umut İLHAN
Trendyol, Hepsiburada gibi e-pazaryerlerinde ya da kendi web sitesinde satış yapanların ortak hedefi, satışlarını kârlı bir şekilde artırmaktır. Bunun için reklam kanallarını kullanmak çoğu kez kaçınılmazdır. Kârlı reklamlar yapmak, kendi ekibinizle mümkün. Bu eğitim programımızda bu hedeflere ulaşmanın yolları anlatılacaktır.
Detaylar
Eğitim İçeriği
- Hedef Kitleyi Tanımak
- Analiz ve Segmentasyon:
- Müşteri Demografisi, İlgi Alanları ve Davranışlarını Analiz Etmek ve İçgörüleri Yakalamak İçin Google Analytics ve Google Keyword Planner Gibi Ücretsiz Araçları Kullanarak Hedef Kitlenizi Segmentlere Ayırmak
- Çekici Ve Net Mesajlar
- Başlık Ve Görseller:
- Dikkat Çekici Başlıklar ve Reklam Metinleri Nasıl Yazılır?
- Ürününüzü En İyi Şekilde Tanıtan ve Duygusal Bağ Kuran Görseller Yaratmak
- Sosyal Kanıt Kullanmak
- Müşteri Yorumları ve İncelemeler:
- Mevcut Müşterilerinizin Yorumlarını ve İncelemelerini Reklama Dönüştürmek
- Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik (User-Generated Content) Oluşturma Kılavuzu
- Çapraz Satış
- Müşterilere, Alışveriş Sepetine Ekledikleri Ürünlerle İlgili Tamamlayıcı Ürünler Önermek
- Retargeting (Yeniden Hedefleme)
- Kişiselleştirilmiş Reklamlar:
- Ziyaretçilerinize, Web Sitenizi Ziyaret Ettikten Sonra Onları Yeniden Hedefleyerek Kişiselleştirilmiş Reklamlar Göstermek
- İndirim ve Kampanyalar
- Çekici Teklifler:
- Zaman Sınırlı İndirimler ve İlk Alışverişe Özel İndirimler Oluşturmak
- SEO ve SEM Stratejileri
- Anahtar Kelime Kullanımı:
- SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing) Stratejileriyle Ürünlerinizin Arama Motorlarında Üst Sıralarda Yer Almasını Sağlamak
- Ürün Başlıkları, Açıklamaları ve Meta Etiketlerde Anahtar Kelimeler Kullanmak
- Video Reklamlar
- Görsel Anlatım:
- Program Bilmeden Ürün Tanıtım Videoları Hazırlamak.
- Kârlı Reklamlar Yapmak
- Platform Seçimi:
- Facebook, Instagram Gibi Sosyal Medya Platformlarında Hedef Kitlenize Uygun Reklam Kampanyaları Oluşturmak
- Doğru Reklam Türünü Seçmek
- Reklam Metriklerini Okuyun. ROAS, CTR, Dönüşüm Oranı...
- E-Posta Pazarlama Tüyoları
- E-Ticaret Satış Artırma
- Analiz ve Optimize Etme
- Veri Takibi:
- Reklam Kampanyalarınızın Performansını Düzenli Olarak Analiz Etmek.
Eğitmen
Umut İLHAN
Girişimci, Konuşmacı
2007’de Ege Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu, aynı yıl Ege Üniversitesi’nde Reklamcılık yüksek lisansına başladı ve Türkiye’nin ilk dijital reklam ajanslarından biri olan Venus Ajans’ı kurdu. 2018 yılına kadar 100’ün üzerinde global firmanın dijital pazarlama stratejilerini geliştirdi.
2017 yılında tutkusu olan köpek sevgisini yeni bir girişime dönüştürerek Türkiye’nin lider köpek oyuncağı üreticisi HavHav’ı kurdu. Trendyol’da kendi kategorisinde 1. olan marka, aynı zamanda kendi sitesi HavHav.com.tr’de aylık sürpriz kutu aboneliği ile on binlerce müşteriye ulaşıyor.
2018 yılında HavHav fikrini global pazarlara açmak için Londra’ya taşındı ve WufWuf markasını kurdu. WufWuf kısa süre içinde Birleşik Krallık’ın lider köpek kutusu oldu.
HavHav ve WufWuf ile Türkiye ve Birleşik Krallık’ta birçok satış kanalında satış yapmaya devam ediyor. Bunlardan bazıları: Trendyol, Hepsiburada, N11, ÇiçekSepeti, Amazon, eBay, Faire, Ankorstore.
Eğitim Yeri
Zoom