Yeni Nesil Pazarlama Stratejileri ve Marka İletişimi
Dr. Zeynep LEMBET
Bu eğitimde, marka yaratma ve sürdürme stratejileri dâhilinde hedef pazardan hedef kitleye, marka değerinden pazar bölümlemeye kadar pek çok konu; günümüz medya stratejileri ile pekiştirilerek geliştirilecek ve sürdürülebilir pazarlama iletişimi için sektörel tecrübelerin paylaşıldığı interaktif bir ortam yaratılarak farklı bakış açılarından ele alınıp reel sektör çerçevesinde incelenecektir.
Detaylar
Eğitim Tarih ve Saatleri
- 18 Eylül 2023 Salı 09.30-12.30 1. Oturum
- 19 Eylül 2023 Çarşamba 09.30-12.30 2. Oturum
- 20 Eylül 2023 Perşembe 09.30-12.30 3. Oturum
İçerik
- Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Bileşenleri
- Ürün Kavramı ve Ürün Bileşenleri
- Marka Kavramı ve Marka Kavramına İlişkin Genel Kavramsal Çerçevenin Çizilmesi
- Postmodern Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Marka ’ya İlişkin Hedef Pazar ve Konumlandırma Kavramları
- Marka Değeri Yaratma
- Marka Çeşitlendirme ve Koruma Çalışmaları
- Markanın Değerini Yönetme
- Müşteri ile Marka İlişkisi Kurma
- Marka İmajı Transferi ile Büyüme
- Rakip Analizi ve Marka Bileşenleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
- Sürdürülebilir İletişim Stratejisi Çerçevesinde Marka Değeri Yaratma Stratejilerinin Değerlendirilmesi
- Pazarlama 5.0 Çerçevesinde Müşteri Deneyimi Yaratma Stratejileri Çerçevelerinin İrdelenmesi
Eğitmen
Dr. Zeynep LEMBET
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Danışmanı, Öğretim Görevlisi
Ankara’da doğdu. İlk, Orta ve Lise eğitimini T.E.D Ankara Koleji’nde tamamladı. 1995 senesinde Bilkent Bankacılık ve Finans Bölümüne girdi. 1997 senesinde İngilizce ve Fransızca notları sayesinde Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümüne yatay geçiş yapmaya hak kazandı. 2002 senesinde mezun olduktan sonra; 2005 senesinde Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fransız Dili ve Eğitimi Bölümü’nde Yüksek Lisans yaptı. “Avrupa Birliği Eğitim ve Değişim Programları’nın Yabancı Dil Öğrenimine Etkileri” konulu yüksek lisans tez çalışması; “Türkiye’nin En Çok Öğrenci Değişimi Yapan Üniversitesi” statüsünde yer alan Ege Üniversitesi’nin Avrupa Birliği Ofisi’nde çalışmasına vesile oldu. 2008 senesinde Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Ana Bilim Dalı’nda doktora programına başladı. 2014 Şubat ayında “Dergi Reklamlarında Sosyal Statü Göstergesi Olarak Markaların Sunumu” konulu doktora tezi ile “Doktor” unvanını almaya hak kazandı.
THY Genel Müdürlüğü, İrlanda Büyükelçiliği, İş Yatırım Menkul Değerler A.Ş, Ankara Atılım Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Hacettepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu, Ege Üniversitesi Rektörlüğü AB Ofisi, gibi pek çok kuruluşta çeşitli görevlerde bulundu. Ayrıca T.C Başbakanlık, Devlet Planlama Teşkilatı, Ulusal Ajans’da 2007-2010 seneleri arasında AB Bağımsız Proje Uzmanı olarak görev aldı.
2012 Senesinden bu yana Yaşar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü “İşletme Mühendisliği” Bölümü’nde; özellikle girişimcilere ve kendi işinin patronu olanlara yönelik “Marka Yaratma ve Yönetme Stratejileri” dersini ve 2015 senesinden bu yana da; Bahçeşehir Üniversitesi, İşletme Yüksek Lisans Programı’nda “Pazarlama Stratejileri ve Marka Yönetimi” derslerini yürütmektedir. Aynı zamanda 2015 senesinden bu yana; Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans Programı’nda yer alan öğrencilerin Tez süreçlerinin danışmanlığını yapmakta ve yönetmektedir.
Ekim 2020- itibari ile Hasan Kalyoncu Üniversitesi (Gaziantep), Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim ve Tasarım Bölümü; Yüksek Lisans Programında “Marka İletişimi ve Yaratıcılık” dersini yürütmektedir.
Eğitim Yeri
Zoom