0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

  • E-İhracat İle Global Pazarlarda Satış
    • E-İhracatın Temel Dinamikleri & Konuşulmayan Gerçekler
    • E-İhracat Süreçlerinde Kullanılan Temel Altyapı ve Araçlar
    • Pazara Giriş Stratejileri
    • Fiyatlama Stratejileri
    • Rakamlarla E-İhracat Ekosistemi
    • ETGB & Mikro İhracat
    • Uluslararası Ödeme Yöntemleri
    • Depolama, Gümrük & İade Yönetimi
    • Uluslararası Pazaryerinde Toptan & Flash Satışlar
    • Global E-Ticaret Pazarının Sunduğu Fırsatlar ve Tehlikeler
    • B2B Satış Kanallarının Yönetimi
    • Depolama & İade Yönetimi
    • 3rd Party Uygulamalar & Performans Optimizasyonu
    • Ödeme & Kargo Çözümleri
    • Devlet Destekleri
  • Yabancı Pazar Yerlerinde Online B2C Satış
    • Amazon FBA, Barkodlama, Hesap Açılışları, Buy Box Yapıları & Başarı Formülleri
    • Amazon PPC Reklamları
    • Amazon Hakkında Paylaşılmayanlar
    • Ürün Ve Sipariş Entergrasyon Araçları
    • Pazarlama Araçları ve Pratik Örnekler
    • Alibaba, Turkishleather & Private Label Ürünler
    • Pratik Örneklerle Shopify Site Kurulumu
    • Arbitrage Kavramı Ve Fiyatlama
    • Etsy, Ozon.Ru Gibi Alternatif Kanallarda Satış
    • Mikro İhracat Ve Türkiye!Den Satış; Gümrük ve Sevkiyat Süreçleri
    • Dropshiping Kavramı ve Temel Performans Araçları
  • B2B E-İhracat
    • E-İhracat & Global Fırsatlar; Pazar İstihbaratı, Hedef Pazar Tayini
    • Hedef B2B Alıcı Firmaların Tespiti
    • Hedef B2B Alıcıların (Kişi) Tespiti
    • Hedef B2B Alıcıların Takibi & İletişim Yönetimi
    • B2B Satış & Alternatif Satış Kanallarının Yönetimi
    • Sınır Ötesi Pazarlarda Dijital Pazarlama
    • İçerik Pazarlamasının B2B Satışlara Etkisi
    • Arama Motoru Optimizasyonunun B2B Satışlara Etkisi
    • E-İhracatın Temel Dinamikleri & Konuşulmayan Gerçekler
    • E-İhracat Süreçlerinde Kullanılan Temel Altyapı ve Araçlar
    • Pazara Giriş Stratejileri
    • Fiyatlama Stratejileri
    • Rakamlarla E-İhracat Ekosistemi
    • ETGB & Mikro İhracat
    • Uluslararası Ödeme Yöntemleri
    • Depolama, Gümrük & İade Yönetimi
    • Uluslararası Pazaryerinde Toptan & Flash Satışlar
    • Global E-Ticaret Pazarının Sunduğu Fırsatlar ve Tehlikeler
    • B2B Satış Kanallarının Yönetimi
    • Depolama & İade Yönetimi
    • 3rd Party Uygulamalar & Performans Optimizasyonu
    • Ödeme & Kargo Çözümleri
    • Devlet Destekleri
  • E-Ticarette Satış Arttıran Çözümler
    • SAAS Tabanlı Performans Araçları
    • Kullanıcı Deneyimi (UX) Yönetimi
    • ERP ve CRM Altyapılarının Seçimi; ve Diğer Tüm Ek Araçlar.
    • 3ncü Parti Uygulamalarla Entegrasyon
    • Satış Ortaklıkları & İş Geliştirme
    • E-Ticarette Fotoğraf Uygulamaları ve Yönetimi
    • Omni-Channel ve Çok Kanallı Pazarlama
    • Google Webmaster Tools Yönetimi
    • ERP, Sevkiyat Ve Tahsilat
    • Ambalaj Stratejileri
    • Sanal POS Ve Alternatif Tahsilat Yöntemleri
    • Mobilexpress Sistemi
    • Kargo Entegrasyonları
    • Ödeme Altyapıları ve Temel Gereksinimler
    • İade Yönetimi
    • Şikayet Yönetimi
    • Kalite Yönetimi
    • Ek Satış Yöntemleri
  • Dijital Performans Pazarlaması & CRM
    • Performans İpuçları Veren KPI!Lar & Dijital Pazarlama Kavramları
    • Pratik Örneklerle Google, FB, Instagram ve Linkedin Reklamları
    • E-Ticarette Analytics Uygulamaları ve Performans Takibi
    • Yeniden Pazarlama İle Hedef Satın Alımcıları İnternette Takip Edin
    • Sosyal Medya Reklamlarının Verimini Arttırmak
    • E-Posta Pazarlaması & Pazarlama Otomasyonları
    • Dönüşüm Odaklı Affilate Pazarlama - Influencer Pazarlaması
    • Dijital Dünyada PR Yönetimi
    • Big Data Kavramı; ve Pazarlamada Kullanımı
    • CRM Yapıları & Pazarlamadaki Kullanımları
    • SEO Kavramı ve Yönetimi
    • Google Algoritmasının İşleyişi
    • Backlink ve Alternatif Methodlar
    • Pratik Örneklerle Arama Motoru Optimizasyonu
    • İlgili SEO Tool’larının Yönetimi & Yorumlanması

Eğitmen

image
Ersan ERTÜRK

E-Perakende ,E-ihracat ve B2B ve B2C Danışmanı

E-Perakende ve dijital start-up stratejileri hususlarında 21 yıllık deneyimi ile Ersan Ertürk, Türkiye’nin ilk B2B ve B2C eihracat performans ajanslarından MODS’un kurucusudur.

Türkiye genelindeki ticaret ve sanayi odalarında, ihracatçı birliklerinde düzenlediği özel eğitim ve konferansların yanı sıra; İSO, İTKİB ve İMA bünyesinde de düzenli dijital girişimcilik, e-ticaret, e-ihracat, dijital pazarlama ve seo eğitimleri veren; Türkiye’nin ilk ve global bilinirliği en yüksek moda sitesi Modaturkiye.com başta olmak üzere pek çok web projesinin yaratıcısı olan Ertürk’ün çalışmaları, 2006 yılında Altın Örümcek ödülüyle onurlandırılmıştır.

 

CDO Türkiye üyeleri arasında yer alan Ertürk, baştan uca e-ihracat çözümleri sunan ve global bir marka olan Knawat’ın yönetim kurulu üyesi olup, yine sektörün önemli oyuncularından Taksimpazar’ın genel müdürü, ve aynı zamanda TİM bünyesinde yer alan İTKİB>İDMİB ‘in B2B digital growth danışmanıdır.

Lumberjack, Swissmart, Textmart, Bpazar.com, Etineniyisi.com, DR.EA Laboratories, Pierre Cardin, Beeves Burger, Erman Kunter Akademi gibi pek çok firma için dijital strateji yönetimi, performans pazarlaması, e-ihracat süreçlerinin planlaması ve çözüm yönetimi, e-ticaret altyapıları ve stratejik kurgular, kompleks seo problemlerinin çözümü gibi hususlarda danışmanlık yapmıştır.

Eğitim Yeri

Zoom