0212 454 0000
akademi@immib.org.tr

Detaylar

Eğitim İçeriği

Modül 1 : Bir kaynak olarak zamana bakışımız
– Hayattaki ideal dengeyi yakalamak

o Aktif / Pasif
o Benim zamanım / başkalarının zamanı
o Genel bakış / Ayrıntılar
o Kısa Vade / Uzun Vade
o Reaktif / Proaktif
o Ev hayatı / İş hayatı
o Başarılı olmak / Mutlu olmak

– Alışkanlık değiştirme felsefesi
– Kişisel Verimlilik ve Etkinlik Kavramı
– İşleri Doğru Yapmak / Doğru İşleri Yapmak
– Çok çalışmak / Akıllı Çalışmak

Modül 2 : Öncelikler
– Hedef belirleme (Uzun- orta – kısa vadeli hedefler)
– Hedef konusundaki zihinsel engeller
– Hedefleri yazılı ve resimli hale getirmek
– Niyetleri Hedefe, Hedefleri Görev ve Faaliyetlere Dönüştürmek
– Hedeflerini doğru insanlarla paylaşmak
– Sonuç Üretme Felsefesi – Pareto Analizi
– Acil ve Önemli kriterlerini kullanmak
– Önceliklendirme Düzeyini Oluşturmak – Kendinin ve başkalarının önceliklerini yönetmek

 Modül 3 : Karar Tabanı
– En önemli kaynağımız : Beynimiz
– Beyni Anlamak/Genel Bakış ve Yapının Önemi
– Beynin katmanları (Bilinçaltı-ön bilinç-bilinç)
– Sağ ve sol beyni birlikte kullanmak
– Performans Hedeflerim
– Kilit Alanlar/ Kendi Hedef ve Sorumluluklarıma Göre Kilit Alanlarım
– Görev ve Faaliyetler / Doğru Görev ve Faaliyetlerle Çalışmak

Modül 4 : Karar vermenin duygusal ve mantıksal boyutu
– Planlamanın Tanımı / Planlama ve Programlama Farkı / Kullanılabilir Zaman
– Planlama Prensipleri / Uzun ve Kısa Vadeli Planlama / Fil Tekniği
– Planlamaya Ayrılması Gereken Süreler / Planlama Yöntemi
– Yıllık, Aylık, Haftalık ve Günlük Planlama
– Ötelemenin önüne geçme
– Teknolojiyi etkin olarak kullanma (Microsoft Outlook – Calender – Cep telefonları)

Modül 5 : Zaman Çalıcılarla Başa Çıkma Önerileri
– Çok işlevlilik (Multitasking) efsanesi – aynı anda kaç iş ?
– Ötelemenin önüne geçme
– Odaklanma ve Bölünmeler
– Kırmızı – Yeşil alan
– Not almak
– Sadeleşme, Kalite/miktar
– Enerji kullanımı, Çirkin kurbağa
– Mola Vermek
– Bölücü kişilerle, ani ziyaretçilerle başa çıkma
– Gerektiğinde “hayır” diyebilme

Modül 6 : Zaman kaybını önleme & iletişimde doğru mecrayı seçme
– Kullandığımız mecralar – E-mail, telefon, yüzyüze iletişim
– Her mecranın avantaj ve dezavantajları
– Etkin zaman yönetimi için doğru mecrayı seçme
– Evrak ve e-mail yönetimi

Kişisel Gelişim Aksiyon Planı hazırlama

Eğitmen

image
Fikret GÜÇLÜER

Elektrik-Elektronik Mühendisi

1960 Ankara doğumlu Fikret Güçlüer, ilk, orta ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Boğaziçi Üniversitesi’nden 1982 yılında Elektrik-Elektronik Mühendisi olarak mezun oldu.

İş hayatına Netaş Northern Telecom’da başladı ve 10 sene boyunca çeşitli görevlerde bulundu. Bu süreçte şirketin ISO 9001 ve EFQM çalışmalarında aktif görev aldı. Kariyerine 1994 yılından itibaren BSH Beyaz Eşya grubunda devam ederken, İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsünü’nün İşletme Lisansüstü programını ikincilikle bitirdi. BSH grubunda çalıştığı sürece Teknik Müdürlük, Teknik Genel Müdür Yardımcılığı, Uluslararası Proje Direktörlüğü görevlerinde bulundu. Bu dönemde şirketin proses odaklı yönetim çalışmalarını yönetti ve bu amaçla hazırlanan uygulama Microsoft un “Best Practice” uygulaması olarak uluslararası konferanslarda tanıtıldı. 2009 yılında ARAS Holding İş geliştirme ve Bilgi Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı olarak sürdürdüğü kariyerine 2011 yılından itibaren danışman olarak ile devam etmektedir.

Danışmanlık şirketindeki faaliyetlerine ilave olarak 2013- 2016 yılları arasında Danone Orta Doğu IT Altyapı Direktörlüğünü yapmıştır. 2017 yılı başından beri PBS Bilişim A.Ş.’ nin İnsan kaynakları Direktörlüğünü yapmaktadır. Strateji, insan kaynakları, bilgi teknolojileri, CRM danışmanlığına ilave olarak yönetim ve iletişim eğitimleri vermekte, yönetim koçluğu yapmaktadır. Çok iyi derecede İngilizce ve iyi derecede Almanca bilmektedir.

Eğitim Yeri

Zoom