image
  • Fatma Meriç DEMİREL
  • FATMA MERİÇ DEMİREL DANIŞMANLIK

Fatma Meriç Demirel, kurumsal yapıların farklı departmanlarında yönetici pozisyonunda çalıştı. Yapı Kredi Bankası, Quality&Customer Satisfaction Manager pozisyonunda kurumsal iş yaşamını tamamladı. Yazar, yayımlanmış kitapları var. Uludağ Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler mezunu ve iki çocuk annesidir.

 

EĞİTİM VERDİĞİ ALANLAR

Zor İnsan Kim Zor Müşteri Kim

Kuşaklar Arası İletişimde Yüksek Performans

İş Yaşamında Güven ve Etik Davranış

İlişki Yönetimi ve Etkili İletişim

Başarılı Takımlar ve Problem Çözme

İlham Veren Eğitmenler-Eğiticinin Eğitimi

 

DENEYİMLER

Türkiye Kalite Derneği eğitmeni

Türkiye Bankalar Birliği eğitmeni

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği eğitmeni

Finansal Kurumlar Birliği eğitmeni

Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi eğitmeni

Kalite uygulamalarını iyileştiren ve şikâyet yönetimi performansını geliştiren süreçleri tasarladı

Çalışan bağlılığı ve iletişimi araştırmalarında liderlik yaptı, sonuçları analiz edip iş planları oluşturdu

Müşterileri segmente etti, yeni portföyler için kampanya ve satış stratejileri hazırladı

İş yaşamında takım lideri olduğu dönemden başlayarak çalışanlara eğitim organizasyonları planladı

İnsan Kaynakları departmanıyla işe alım ve oryantasyon süreçlerinde ortak çalışmalar yaptı

Koç Holding ile İnovasyon ve Fikri Haklar projelerinde yer aldı

Müşteri deneyimi ve müşteri sadakati konusunda proje bazlı pek çok programı yürüttü

 

KOÇLUK ÇALIŞMALARI

International Coach Federation (ICF)

Foundations of Professional Coaching – Profesyonel Koçluğun Temelleri

Coaching in the Context of Work – Bir Meslek Olarak Koçluk

Moving Toward Artful Coaching – Usta Koçluğa Doğru İlerleme programları

ÇYDD ve ICF projesi Gençlerle Elele programında üniversite öğrencilerine kariyer koçluğu

Adler Central Europe üniversiteliler programı ve Dreamstalk ile Dreamcoaching koçluk çalışmaları

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, Öğretmen Akademisi Vakfı ve Aiesec ile projeler yürütüyor