image
  • Hülya MUTLU
  • CCS ULUSLARARASI BELGELENDİRME EĞİTİM

Hacettepe Üniversitesi İİBF mezunu olan Hülya Mutlu Başkent Üniversitesi Adana Uygulama ve Araştırma hastanesinde kalite yönetimi müşteri ilişkileri  çalışmalarını üç yıl sure ile yürütmüştür . 2001-2003 yılları arasında İngiltere South Essex Collage ve London Image Institute (L.I.I.) de kişisel gelişim ve kurumsal gelişim danışmanlığı eğitimi almış,Kalite yönetimi yüksek lisansını tamamlamıştır. Mutlu  uluslararası iki ayrı  şirketin satış-pazarlama, ve uluslararası müşteri hizmetleri alanlarında çalıştı. Özel Müşteriler Yöneticisi (Key Account Manager) olarak görev yaptı.

 

Enmac danışmanlık firmasının operasyon müdürlüğünü 2005 den beri yürütmekte olup firmanın danışmanlık hizmetini yürüttüğü kamu kuruluşlarına ve özel sektöre kurumsal ve kişisel gelişim konularında danışmanlık ve eğitim hizmetleri vermektedir.Aynı zamanda halen Bahçeşehir Üniversitesi Mühendislik Fakültesinde Uluslar arası kalite yönetimi ve müşteri şikayet yönetimi COOP dersi hocası olarak görev yapmaktadır.

Hülya Mutlu birçok Avrupa Birliği projesinde de eğitim koordinatörlüğü görevi üstlenmiş ve eğitmen olarak çalışmıştır.Aynı zamanda Kosgeb in Üniversitelerde yürüttüğü girişimcilik projelerinde de eğitmen olarak görev almıştır. Hülya Mutlu ayrıca Türkiye’nin bir çok üniversitesinde öğrenci ve öğretim görevlilerine sertifikalı eğitim programları vermektedir.

 

Kurumsal ve bireysel gelişim uzmanı olarak (appearance-behavior-communication) olan görünüm-davranış-iletişim; ilk izlenim, beden dili, Beden dili ve etkili iletişim,Liderlik,profesyonel iş yaşamı kuralları,motivasyon,takım çalışması,zaman yönetimi ,hedef belirleme,etkin mülakat teknikleri ve Cv hazırlama,Müşteri ilişkileri yönetimi,kalite yönetimi konularında eğitimler vermiştir.