• İŞ HAYATINDA İYİ HİSSETTİREN İLETİŞİM
image

Bu eğitimi aldıktan sonra insanın davranışlarını daha çok irdeleme eğitiminde olacak ve altında yatan nedenleri analiz etme becerileri kazanmış olacaksınız.

image

Hülya MUTLU

Eğitmen

  • EĞİTİM DETAYI
  • LOKASYON

Bu eğitimi aldıktan sonra insanın davranışlarını daha çok irdeleme eğitiminde olacak ve altında yatan nedenleri analiz etme becerileri kazanmış olacaksınız. Bu beceri ile ister çalışan ister yönetici isterse satışçı şapkamızla karşımızdaki insanların iletişim esnasındaki ihtiyaçlarını analiz etmemizi sağlayacak. Bu programı tamamlayan kişiler  hem kendilerinin daha iyi hissetmesine hem de muhataplarının iyi  hissetmelerine vesile olacak bir iletişimin nasıl kurulacağını  tam anlamıyla kavrayabiliyor.

 

  • İnsanların iyi hissetmek için neye ihtiyacı var
  • İletişim matrisi ve var oluşun beş boyutu
  • Duygusal zekanın farkına varmak ve ilişkilerde kullanmak
  • Dinlemek üzerine farkındalık
  • Beş seviden dinlemek
  • Soru sormanın gücü nereden geliyor?
  • Soru tipleri  Soru sorarken yapılan hatalar
  • Güçlü sorular
  • Geri bildirim ne demektir?
  • Etkili bir geri bildirim nasıl olmalıdır?  Geri bildirim süreci nasıl işlemelidir
  • Takdirin gücü
  • Şiddetsiz iletişim
  • Ölçülü konuşmak üzerine
  • Varsayımdan uzak iletişim
  • Samimi ilişkiler kurmak
  • İletişimi yıkıcı hale getiren hususlar.
  • Koç gibi anlatmak, yeniden çerçevelemek