• ONLINE SATIŞ VE PAZARLAMA
image

Bu eğitimde online satış ve dijital pazarlama konularında ayrıntılı bilgi verilecektir.

  • EĞİTİM DETAYI
  • LOKASYON

İçerik:

Online Satış

• Geleneksel satış kanalları yonetimi ve online satışa geçiş

• İşinizin online satışa uygunluğunun analizi

• Online mağazanın kurulması ve altyapı hazırlığı

• B2C ve B2B online satış alt yapı farklılıkları

• E-Ticaret yasal alt yapısı ve e-ticaret taahhütleri

• Ödeme alt yapısının hazırlanması ve e-ödeme çeşitlerinin avantaj ve dezavantajları

• Bilgi işlem alt yapı gereklilikleri ve ERP yönetim ve organizasyonu

• Web sitesi tasarımı  ve sitede online satışa ait bulunması gereken özellikler

• ERP bağlantılı stok yönetimi esasları ve otomatik envanter yönetimi detayları

• Anında 100% talep karşılama için talep tahmini yönetimi

• Sevkiyat yönetimi ve müşteri memnuniyeti taahhütleri

• Müşteri memnuniyeti yönetimi (ödeme ve ürün kaynaklı)

• Satış sonrası yönetimi

• Müşteri takip ve ilişkiyi sürdürme süreci yönetimi

Dijital Pazarlama

• Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya geçiş

• Dijital pazarlama yöntemleri ve iş tipine göre tercih edilme analizi

• Pazarlama stratejisinin oluşturulması (pazarlama kanallarının seçimi)

• Pazarlama karışım modeli avantajları

• Promosyonel kampanyaların ve sadakat programlarının yönetimi

• Firmanın ve markaların pozisyonlama stratejisinin oluşturulması

• Marka yaratma stratejileri

• Fiyatlama stratejileri

• İletişim stratejileri

• SEO, SEM, Google Reklamları

• Dijital medya planlama ve sosyal medya yönetimi: E-posta , Facebook , LinkedIn , YouTube, Twitter, vs

• Popup, banner, görsel ve içerik tasarımı

• Reklam verme modelleri ve reklam iletişiminin yönetimi

• Müşteri segmentasyonu ve hedef kitle belirlemenin avantajları

• Online kurumsal müşteri ağı oluşturma yöntemleri ve kurumsal sosyal ağ hesaplarının oluşturulması

• Kurumsal iş birlikleri yaratma ve sinerji oluşturma

• CRM Yönetimi - Büyük veri (big data) yönetimi

• Sosyal medya kriz yönetimi ve dikkat edilmesi gereken içerikler

• Online kampanya yönetimi

• Sürdürülebilirlik