• MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve CRM EĞİTİMİ
image

Bu eğitimin hedefi; müşteri ilişkilerini etkin yöneterek, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati sağlamak ve satış ekibinin verimliliğini arttırmaktır.

image

Hakan Okay

Eğitmen

  • EĞİTİM DETAYI
  • LOKASYON

EĞİTİMİN AMACI

Bu eğitimin hedefi; müşteri ilişkilerini etkin yöneterek, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati sağlamak ve satış ekibinin verimliliğini arttırmaktır. Ayrıca satış ekibinin duygusal zekâ ile müşteriye profesyonelce yaklaşmalarını ve müşteri bazında strateji geliştirmeyi sağlamaktır.

Bu eğitim, interaktif şekilde uygulanacak olup, sunum, görseller ve tablolarla desteklenmiştir.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Satış Kavramları ve Yeni Trendler
  • 3600 Satış Kavramı
  • Nöro Satış
  • Müşteri İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar
  • Hizmet veya Ürün Satışı
  • Hedeflendirme
  • Satış İçin Takım Çantası
  • Araştırma Raporları
  • Activity Grid
  • Time Table / Zaman Planı
  • Ziyaret Programı
  • Kişilik ve Davranış Analizi – Müşteriyi Tanımak (Insight Testi – C.Gustav Jung
  • Müşteri İle Etkili İletişim
  • Beden Dili ve Profesyonel Yaklaşım
  • Bilişsel Zekâ, Duygusal Zekâ ve Kültürel Zekâ ile Müşteri Yönetimi
  • İknanın Evrensel Teknikleri (R. Cialdini)
  • Müşteri Motivasyonu Sağlama ve İnandırma (Golden Circle)
  • Müşteri Yaşam Döngüsü ve Stratejiler
  • Müşteri Yaşam Boyu Değeri
  • Müşteri Kârlılığı
  • Müşteri Analizi (V. Pareto)
  • SWOT ve TOWS Analizleri (Albert S. Humphrey)
  • CRM Kullanımı
  • CRM ile Stratejik Yönetim
  • CRM Verilerinden Bilgi Yönetimine
  • İnovasyon
  • Müşteri İle Stratejik Planlama

Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup;  video, görseller ve oyunlaştırma teknikleri ile interaktif olarak gerçekleştirilmektedir.

Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.