• X,Y,Z KUŞAĞI İLE İLETİŞİMDE DEĞER YARAT
image

Eğitimimizde farklı kuşaklardaki yönetici ve iş görenler arasındaki iletişim engellerinin aşılmaya çalışılması, yöneticilerin empati yeteneklerinin arttırılabilmesi hedeflenmektedir.

image

Hakan Okay

Eğitmen

  • EĞİTİM DETAYI
  • LOKASYON

EĞİTİMİN AMACI

Günümüz modern organizasyonlarının, rekabet avantajı sağlayabilmek için geleneksel kalıplardan uzaklaşarak, gelecek odaklı yönetim ve organizasyon anlayışına sahip olduğu görülmektedir. Organizasyonların, performansını arttırma, iş gücü kapasitesini en üst düzeye çıkarma, kalite standartlarında rekabet edebilecek güçte olma, verimlilik, etkinlik ve hız gibi konularda başarı sağlayabilmesi için çalışanların birbiri ile sağlıklı iletişim kurması ve farklılıkları bilerek yöneten ve yönetilen olması gerekmektedir.

Bu nedenle, nasıl ki vücudumuzdaki hayatı fonksiyona sahip olan kalbimizi korumak için sağlıklı besleniyor, kontrole gidiyor, spor yapıyorsak, organizasyonların kalbi olan iş gören gücünün de olumsuz ve işletmenin aleyhine olabilecek davranışlardan uzaklaşmaları için bireysel performans ve motivasyonu en üst düzeyde tutacak, kariyer ve gelişim süreçlerine yön verecek, takım ruhunu aşılayabilecek ve aynı amaç için bir araya gelmelerini sağlayabilecek insanlar yetiştirmemiz gerekmektedir.

Bu eğitim sonunda, farklı kuşaklardaki yönetici ve iş görenler arasındaki iletişim engellerinin aşılmaya çalışılması, yöneticilerin empati yeteneklerinin arttırılabilmesi hedeflenmektedir.

 

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

• Etkin İletişim

• İletişim Yönetimi ve İletişimde Değer Yaratmak

• İnsan Tanıma Sanatı

• Yöneticilerde ve Çalışanlarda IQ, EQ, CQ ve LQ

• Kuşakları Tanıyalım

• Önceki Kuşakların Belirgin Özellikleri (Sessiz Kuşak ve Bebek Patlaması Kuşağı

• X Kuşağı Belirgin Özellikleri ve Sağlıklı İletişim İçin Öneriler

• Y Kuşağı Belirgin Özellikleri ve Sağlıklı İletişim İçin Öneriler

• X ve Y kuşağını Birlikte Yönetmek

• Y Kuşağının X kuşağından Beklentileri ve Eleştirileri

• Y Kuşağını Yönetmek için 15 Altın Kural

• Y Kuşağının Kariyer Beklentileri

• Y Kuşağının Gelişime Açık Alanları

• Z’ler Geliyor! (Kristal Çocuklar)

• Z Kuşağı Belirgin Özellikleri ve Sağlıklı İletişim İçin Öneriler

• Z Kuşağını Yönetmek

• Z+ Kuşağı ve Alfa Kuşağı

• Dijital Dönüşümde Kuşakların Davranışları

• Kuşakların İknası ve Altın Çember

• Endüstri 4.0’da Kuşakların Geleceği

• Değişim Yönetimi