• DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
image

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması konularına geniş bir açıdan yaklaşılan bu programda; dijital dünyanın tüm prensip ve stratejileri pratiğe dayalı olarak anlatılarak uzman yöneticiler yetiştirmek amaçlanmıştır.

image

Murat ATİLAN

Eğitmen

  • EĞİTİM DETAYI
  • LOKASYON

Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, program sonunda atölye çalışmasının yapıldığı bu programda, katılımcılar interaktif katılımları ile tüm bilgileri deneyimleme şansı bulacaklardır.


EĞİTİMİN İÇERİĞİ


• Dijital Dönüşüm Gerçekleri
• Dijital Pazarlama Nedir? İçerikleri Nelerdir?
• Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Dinamikleri
• Dijital Dünyada Marka Yönetim Stratejileri
• SEO-SEM Prensip ve Stratejileri
• Performansa Dayalı Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Pazarlaması
• Sosyal Medyada Topluluk & İçerik Yönetimi
• Sosyal CRM : Dijital Çağda Müşteri İlişkileri Yönetimi
• Viral Pazarlama Teknikleri
• Mobil Pazarlama ve Reklam Dünyası
• Dijital Medya Planlama ve Satınalma
• Ajans-Müşteri Koordinasyon ve Kampanya Yönetimi
• Dünyada ve Türkiye’de Başarılı Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Örnekleri
• Dijital ve Sosyal Medya Krizleri ve Yönetimi
• Dijital ve Sosyal Medyada İtibar Yönetimi
• Sosyal Medyada Kurumsal İletişimde Yapılmaması Gerekenler
• Atölye ve Proje Çalışması

Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video, görseller ve oyunlaştırma teknikleri ile interaktif olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir